Announcement

Collapse
No announcement yet.

[TK] Dateq XTC + 2x cdj-500s

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [TK] Dateq XTC + 2x cdj-500s

Wegens overstap naar andere mixe rgaat mijn Dateq XTC in de verkoop. Iets meer dan 1,5 jaar oud en inclusief doos en handleiding. Mixer in super staat. Enkel thuis in rookvrije omgeving bebruikt.

Ook te koop 2x Pioneer CDJ-500s (dus de compacte versie). Idem in super staat. Ongeveer 1,5 jaar oud. ZOnder dozen en boekjes. Opdruk op knopjes iets gesleten door normaal gebruik maar verder uitstekend werkzaam. Nog steeds de meest gebruikte speler in disco's!

Stuur maar een mailtje bij intresse

Beetje duur voor een 1,5 jaar oud mengpaneel. Hoe duur kost ie nieuw? zou daar een derde van nemen en daar nog eens 10 procent van af doen!

Comment

Kone, we hebben het over een A-klasse merk. Die merken zijn behoorlijk waardevast. Ik zou voor een dergelijke mixer ook nog makkelijk 2/3 van de nieuwprijs vragen. Kun je nog vele jaren plezier van hebben.

Comment

Voor een XTC vind ik dit idd een heel mooi prijsje!

Comment

Tsja, en er is natuurlijk altijd wel wat aan de prijs te doen, maar zie er genoeg voor dergelijke bedragen van hand gaan dus is dit eerst maar eens een begin-vraag-prijs :wink:

Doe eens een (realistisch) bod bij intresse en we komen er vast wel uit.

Comment

Nu ook 2x cdj-500s erbij....

Gehele set mag weg voor 850 euro!

djunclesam@hotmail. com

Comment

niemand gintreseerd in zoiets moois....

foto's van de cd-spelers inmiddels ook op:

Comment

sorry

Comment

mixer is verkocht, blijven er nog twee schitterende cdj-500s-en over 8)

Comment

Originally posted by uncle
                    .... twee schitterende cdj-500s-en over 8)
                    Volgens jouw zeggen "de meest gebruikte cd-speler in disco's"....

Yeah......10 jaar geleden wel ja, bij gebrek aan beter.

Comment

Originally posted by Stephanie!
                      Originally posted by uncle
                      .... twee schitterende cdj-500s-en over 8)
                      Volgens jouw zeggen "de meest gebruikte cd-speler in disco's"....

Yeah......10 jaar geleden wel ja, bij gebrek aan beter.
                      tsja, de cdj-1000 gaat hem 100% zeker verdringen van zijn troon maar die staan momenteel nog vooral in de grotere clubs. De cdj-500s kom je ehct ng vaker tegen (en daarnaast is het gewoon een oerdegelijke speler)(9/10 dj's gebruiken toch de scratchfunctie niet en dna is dit zeker een uitstekend alternatief)

Comment

ik vind ze maar lelijk die 500

Comment

Lelijk is denk een andere, want vind de CDJ-1000 nou ook niet bepaald een schoonheidsplaatje (daarentegen ook niet onaardig, laat ik daar duidelijk in zijn). Het is gewoon een geweldige speler die alles aan kan wat de huidige DJ wil en helaas dat kan de 500 niet. Het is dan ook oerstom om eerst naar het uiterlijk te gaan kijken. Kijk eerst naar de specs. en dan naar het uiterlijk.

En inderdaad zoals Uncle al zei zijn er nog 500's zat, maar de 1000 gaat de 500 wel verdringen, ben ik het helemaal mee eens!

Comment

de 500 is niet gemaakt om cd's mee af te spelen de laser hangt in rubbers deze verslijten en de knoppen gaan snel af

dan toch liever een paar cdj 100 spelers ;)

Comment

Originally posted by marcello
                              de 500 is niet gemaakt om cd's mee af te spelen
                              waar wel voor dan :lol:

Comment

Working...
                              X