echt die dingen zijn niet mijn smaak wel leuk om mee te oefenen wil natuurlijk ook niet dat uncle ze niet verkoopt!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
[TK] Dateq XTC + 2x cdj-500s
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
tsja, zo wordt het een beetje een welles nietes discussie en daar heb ik wienig zin in. ZO zijn er genoeg mensen die de djm mixers volledig afkraken, terwijl die ook overal gebruikt worden (en ook bij een hoop top-dj's thuis staan).
Daarnaast, als je het geld hebt voor cdj-100's ben je misschien gek als je deze van mij koopt (zelfs als je ze nieuw koopt). Daarintegen heeft deze speler alle basis functies en tsja, hoevel mensen zeuren er niet dat de technics niet achteruit kan draaien (zonder mod, zoals de numark en de vestax spelers terwijl vrijwel niemand deze functie grbuikt.
De cdj-500 is gewoon een top basis cd-speler! Geen scratch functie (maar hoeveel dj's gebruiken dat nu echt..?), een goede loopfunctie en specs die in vrijwel elke set toereikend zijn. En uiterlijk, tsja, tis als met mooie vrouwen he... over smaak valt niet te twisten 8)
(en nog steeds te koop trouwens)
Comment
-
Originally posted by dj_joeyde sl1200 zijn ook niet meer de snelste en sterkste tafels
Er liggen genoeg sl1200's van 15 jaar of ouder in diverse clubs in Nederland en bij dj's thuis. Nog steeds in prima conditie en uitstekend functionerend. Nog geen enkele concurrent heeft dat kunnen halen simpelweg omdat de goede Technics-klonen allemaal van de laatste paar jaren zijn.
Dus de sterkte en waardevastheid van de rest moet nog bepaald worden....maar ik geef toe, er zijn erg leuke alternatieven op de markt.
Comment
-
Originally posted by Stephanie!Originally posted by dj_joeyde sl1200 zijn ook niet meer de snelste en sterkste tafels
Er liggen genoeg sl1200's van 15 jaar of ouder in diverse clubs in Nederland en bij DJ's thuis. Nog steeds in prima conditie en uitstekend functionerend. Nog geen enkele concurrent heeft dat kunnen halen simpelweg omdat de goede Technics-klonen allemaal van de laatste paar jaren zijn.
Dus de sterkte en waardevastheid van de rest moet nog bepaald worden....maar ik geef toe, er zijn erg leuke alternatieven op de markt.
Comment
Comment