Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe recordz @ Recordz.nl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe recordz @ Recordz.nl

Na maanden voorbereiden is sinds een week www.recordz.nl online. Op deze online recordstore zul je veel (Italiaanse) hardstyle en jumpstyle vinden.

Om te vieren dat de store online is zal er een week lang 10% korting op de orders gegeven worden. De actie zal duren t/m 24 augustus. Maar Recordz.nl geeft niet alleen tijdens deze week een korting, wanneer je 6 platen of meer besteld zal er ook een speciale prijs voor de totale order worden gemaakt!

Op het moment staat er rond de 40 Recordz in de winkel, dit aantal zal snel stijgen, enkele keren per week zullen er nieuwe platen aangeboden worden. In de toekomst zullen er mogelijk ook meer stijlen aan bod komen waaronder Schranz en meerdere stijlen hardcore zoals industrial.

.
    Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:10.

Comment

die platen zijn zowiezo erg goedkoop jammer dat ze geen trance verkopen

Comment

Re: Nieuwe recordz @ Recordz.nl

Originally posted by Recordz
        Op deze online recordstore zul je veel (Italiaanse) hardstyle en jumpstyle vinden.

...

In de toekomst zullen er mogelijk ook meer stijlen aan bod komen waaronder Schranz en meerdere stijlen hardcore zoals industrial.
        Dus misschien in de toekomst joey, ik moet zeggen dat ik denk dat jullie bij recordz.nl wel meer zullen verkopen als jullie meerdere stylen verkopen.

Ik vindt jullie site er echt strak uitzien, een kleine tip misschien, je achtergrondkleur verschilt van je header naar mijn mening, met dit programma kan je eens naar de kleur kijken en daar de goede mee uikiezen, je gaat met je muis over de kleur en het programmaatje laat je daar de html-kleurcode en nog een heleboel van die dingen zien.

Veel succes verder, ziet er goed uit ;)

Comment

Originally posted by DJD-TraXx
          oeh! ziet er strak uit!~alleen wat ik wel een beetje jammer vind is dat je de nummers niet kunt beluisteren! gaan jullie dat misschien een keertje toevoegen? maar mijn complimenten! het is een mooie site! misschien bestel ik wel wat, even kijken hoe het met de financieen zit :wink:
          kan wel, als je op het nr klikt kun je het beluisteren

tnx voor de complimenten verder!

Comment

.
            Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:11.

Comment

Originally posted by DJD-TraXx
              oh, dat had ik nog niet door....misschien handig om het er even bij te zetten (in tekst) dat je op het nummer moet klikken? weten andere gebruikers het ook gelijk....
              oh en nog een vraagje: is betaling per rembours ook mogelijk? dat is toch wel een vereiste voor mij namelijk.....
              jazeker dat is mogelijk, je kunt de platen ook evt ophalen.

Comment

plaatsen jullie ook banners?

Comment

Originally posted by marcello
                  plaatsen jullie ook banners?
                  op dit moment nog niet, hoezo?

Comment

daar deejayforum altijd banners kan gebruiken ;)

ivm met de kosten die gemaakt worden voor dit forum 8)

Comment

.
                      Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:11.

Comment

natuurlijk kan er ook een banner op het dj forum geplaatst worden.

Maar dat is pas mogelijk in de loop van volgende maand, omdat we het dj forum geheel opnieuw gaan opzetten. 8)

Comment

daar s een vraagje over, schiet het al een beetje op? Hoe vinden jullie het zelf gaan ?

Comment

kwam niet zolang geleden toen ik op vernieuwen drukte op het dj forum met een veel moderner disign

Comment

dat kan kloppen maar graag back to topic

Comment

Working...
                              X