Originally posted by Recordz
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nieuwe recordz @ Recordz.nl
Collapse
X
-
Originally posted by RecordzOriginally posted by DJ_JOHAN_TUNEZ
ja als je real player heb hehe :wink:
Wat je zei over Linux, een steeds grotere groep mensen wil van de commerciele romslomp van Microsoft af, dus zoeken naar een andere OS, wat dan meestal Linux wordt, omdat ze hun pc wel willen houden.
Dus een commerciele tip voor Recordz.nl, Concentreer je niet alleen op Windows gebruikers, dat zal zwaar tegenvallen. En het is zo simpel om mp3 files te gebruiken. Desnoods neem je ze gewoon op met bijvoorbeeld Audacity, stel de kwaliteit nog wat slechter in, dan gebruiken DJ's het ook niet meer in hun set's als mp3-tjes.
RealPlayer is ongetwijfeld een goed programma, maar de meerderheid gebruikt een ander programma (iTunes, WinAmp, Windows Media Player, enz, enz), welke allemaal en stuk voor stuk mp3-tjes ondersteunen. Nog een voordeel, RealPlayer doet dat ook :D
Dus om een lang verhaal kort te maken. Het is commercieel een stuk aantrekkelijker om mp3-files te gebruiken. ;) ;) ;)
Comment
-
Originally posted by NBeat....
Comment
-
het was absoluut niet mijn bedoeling om te beweren dat jij iets tegen linux hebt, het komt alleen wel zo over, maar dat zal wel een schrijffout zijn (of verkeerd begrepen door mij)
Ik zou in iedergeval een duidelijke link naar de gratis versie op je site zetten, want ik weet nog dat het best irritant kan zijn op die site. Dan is het misschien geen probleem
Een andere oplossing is misschien de volgende: www.webxpression.info deze bieden best goedkope hosting, misschien een idee?
Comment
-
een link is idd wel handig ja, die zal ik maken. En ws hebben we elkaar verkeerd begrepen ja, in baal soms ook van windows, niet te geloven hoeveel foutmeldingen ik soms krijg.... maar linux is tot nu toe teveel werk om te leren voor mij, heb ik nog niet echt veel tijd voor en veel dingen zijn ook nog niet mogelijk
Comment
Comment