Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe recordz @ Recordz.nl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Recordz
    Originally posted by DJD-TraXx
    oeh! ziet er strak uit!~alleen wat ik wel een beetje jammer vind is dat je de nummers niet kunt beluisteren! gaan jullie dat misschien een keertje toevoegen? maar mijn complimenten! het is een mooie site! misschien bestel ik wel wat, even kijken hoe het met de financieen zit :wink:
    kan wel, als je op het nr klikt kun je het beluisteren

tnx voor de complimenten verder!
    ja als je real player heb hehe :wink:

Comment

Originally posted by DJ_JOHAN_TUNEZ

Heb je geen Realplayer dan?? Linux zeker? :)

En een banner zou evt kunnen, als er hier ook een banner wordt geplaatst, geen problemen mee dan.

Comment

Btw nieuwe recordz ge-add, eind vd week komen er weer nieuwe recordz bij!

Comment

Originally posted by Recordz
          Originally posted by DJ_JOHAN_TUNEZ

Heb je geen Realplayer dan?? Linux zeker? :)
          RealPlayer is GEEN standaard onderdeel van Windows, dus niet iedereen heeft het, veel mensen gebruiken gewoon Windows Media Player. Een ander populair programma is WinAmp, RealPlayer wordt door veel mensen niet gebruikt (ik heb het toevallig wel omdat ik een keer voor school iets moest doen, maar ook ik gebruik het amper) En een programma in de bloei is iTunes (*heb jij een Mac dan?*) nee, ik heb gewoon windows en iTunes is tegewoordig ook voor Windows gebruikers te downloaden.

Wat je zei over Linux, een steeds grotere groep mensen wil van de commerciele romslomp van Microsoft af, dus zoeken naar een andere OS, wat dan meestal Linux wordt, omdat ze hun pc wel willen houden.

Dus een commerciele tip voor Recordz.nl, Concentreer je niet alleen op Windows gebruikers, dat zal zwaar tegenvallen. En het is zo simpel om mp3 files te gebruiken. Desnoods neem je ze gewoon op met bijvoorbeeld Audacity, stel de kwaliteit nog wat slechter in, dan gebruiken DJ's het ook niet meer in hun set's als mp3-tjes.

RealPlayer is ongetwijfeld een goed programma, maar de meerderheid gebruikt een ander programma (iTunes, WinAmp, Windows Media Player, enz, enz), welke allemaal en stuk voor stuk mp3-tjes ondersteunen. Nog een voordeel, RealPlayer doet dat ook :D

Dus om een lang verhaal kort te maken. Het is commercieel een stuk aantrekkelijker om mp3-files te gebruiken. ;) ;) ;)

Comment

of gebruik maken van flash (met geluid) o.i.d.

Comment

Originally posted by NBeat
              ....
              Ms is mp3 aantrekkelijker, maar .rm bestanden zijn ongeveer 3x zo klein als .mp3 bestanden, dus wil ik die samples hosten moet ik een 3x zo groot pakket nemen en dus ook 3x zoveel betalen, dus daarom kiezen wij voor .rm bestanden. En je kunt realplayer gratis downloaden, dus ik zie het probleem niet zo, alleen Linux gebruikers hebben dan een probleem. En ik heb niets tegen Linux zoals jij mogelijk beweert, ik ga zeer zeker ook overstappen op Linux zodra deze wat gebruikersvriendelijker wordt

Comment

het was absoluut niet mijn bedoeling om te beweren dat jij iets tegen linux hebt, het komt alleen wel zo over, maar dat zal wel een schrijffout zijn (of verkeerd begrepen door mij)

Ik zou in iedergeval een duidelijke link naar de gratis versie op je site zetten, want ik weet nog dat het best irritant kan zijn op die site. Dan is het misschien geen probleem

Een andere oplossing is misschien de volgende: www.webxpression.info deze bieden best goedkope hosting, misschien een idee?

Comment

een link is idd wel handig ja, die zal ik maken. En ws hebben we elkaar verkeerd begrepen ja, in baal soms ook van windows, niet te geloven hoeveel foutmeldingen ik soms krijg.... maar linux is tot nu toe teveel werk om te leren voor mij, heb ik nog niet echt veel tijd voor en veel dingen zijn ook nog niet mogelijk

Comment

Bij de nieuwe platen ga ik .mp3 bestanden toevoegen ipv .rm, dat kan iedereen luisteren als het goed is.

Comment

Working...
                    X