Kan ik eindelijk eens oefenen op mijn mixen. Hahahahah. :)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
[TK] 2x Pioneer CDJ 100
Collapse
X
-
Een betere? Zit je meteen aan de CDJ1000 denk ik, en dat is wel een duur ding. Ik draai vaak met de CDJ100 (veel clubs en zalen waar ik draai hebben ze staan), en ik vind het een geweldige speler. De 1000 is nog net even iets beter, maar mij te duur. Zelfs tweedehands trek ik dat niet.
Comment
-
Ik weet het niet. Ik zie die dingen nergens staan, en ik draai op veel plekken. Het meest kom ik de pioneer CDJ100 tegen, of de voet gevolgd door de diverse Denons. De rijkere clubs (Tivoli en zo) hebben de CDJ1000 staan, en de arme clubs hebben vaak Numarks, maar dat vind ik kutspelers. Een CDJ200 ben ik nog niet tegengekomen, maar dat kan natuurlijk altijd veranderen.
Comment
-
Ik ben geen gear freak, dus daar kijk ik niet eens naar. Ik ken die cdj100's omdat ik er vaak mee draai, en ik vind het hele plezierige spelers. Ik kan ze nu tweedehands voor een aardige prijs scoren.
Wat ik er mee wil? Goed mee leren mixen. Dat kan ik nu maar heel matig, maar het lijkt me wel nuttig om daar wat meer op te oefenen. Zeker nu ik wat meer in de grotere zalen ga draaien, is het zaak om daar wat meer aandacht aan te besteden.
Comment
-
Ik heb inmiddels sinds een paar weken, 2 cdj-200's thuis staan en ik moet zeggen dat ze zeer prettig werken. Persoonlijk vind ik dat je in de prijs-klasse van de cdj-200 niet beter kunt krijgen (vandaar dat ik ze gekocht heb :) ).
De cdj-100 zal ongetwijfeld (heb er nog nooit mee gewerkt) een prima speler zijn, maar als je een nieuwe speler aanschaft, zou ik voor de cdj-200 gaan.
Als je voor de cdj-100 gaat is dat echter ook geen slechte keuze 8)
Comment
Comment