Announcement

Collapse
No announcement yet.

Waar kopen jullie jullie platen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar kopen jullie jullie platen?

Zoals het onderwerp al zegt, waar koop jij je Vinyl????

IK zoek dus goede Hip hop platen en beats...

Waar kan ik het beste kijken?
    Liefst gewoon online bestellen...

IK heb trouwens ook een nieuw setje besteld:

2 x Reloop RP-4000 M3D __ als draaitafels

1 x DM 1050X __ Als mixer KLIK

2 x Shure M44 - 7 ___ Als naald

Zoals een van de weinige hier koop ik de meeste platen nog altijd in de platenshop Heel soms koop ik wel eens wat via internet maar zelden dit komt omdat ik geen 5 euro verzend kosten ga betalen als ik maar een plaat tegen kom die ik wil hebben dan schrijf ik hem gewoon op en koop ik hem in de shop!

Ik koop mijn platen dus bij Rhythm Import Amsterdam, ik draai zelf house maar ze hebben daar dus een lekkere house afdeling maar ook heel veel hip hop en rap!

Comment

Zit Fat beats nog in Amsterdam? Dat was enkele jaren terug de winkel als het ging om hiphop.

Rhytmn import? Die winkel is asociaal DUUR. Maar je moet zelf weten wat je met je geld doet. :D

Comment

Ik bestel meestal mijn platen via recess.nl
        Ze hebben geloof ik een klein aanbod van urban-vinyl, moet je maar ff kijken. Verder koop ik me platen bij 'de Jongens van..' in Groningen.

Comment

ik koop mijn platen bij frankey records haarlem

Comment

Originally posted by djkrat
            Zit Fat beats nog in Amsterdam? Dat was enkele jaren terug de winkel als het ging om hiphop.

Rhytmn import? Die winkel is asociaal DUUR. Maar je moet zelf weten wat je met je geld doet. :D
            Daar heb je helemaal gelijk in Rhtym Import is ook duur alleen ben je uiteindelijk net zoveel kwijt als dat je op i-net besteld , en ik heb uiteraard wat meer privileges omdat ik daar vaak kom, het is er gezellig de echte ouderwetse platenzaak sfeer hangt er, effe ouwehoeren met mensen enz contacten opdoen daar is zo,n platen zaak ook weer goed voor! :) het is maar weer net wat jezelf doet waneer je platen koopt! :)

Comment

Originally posted by Arend aka Silvio Aquila
              Ik bestel meestal mijn platen via recess.nl
              Ze hebben geloof ik een klein aanbod van urban-vinyl, moet je maar ff kijken. Verder koop ik me platen bij 'de Jongens van..' in Groningen.

Kijk hier heb ik wat aan :) bedankt

En hier kan ik ook nog wel een keer heen, zit in hengelo dus dat moet wel lukken :)

bedankt

Comment

Ik zal mijn eerste plicht als nieuwe Mod van dit forum maar eens vervullen met te zeggen dat hier al een topic over bestaat !!

Dus eerst goed zoeken voor je een nieuw topic start !!

(en als jullie allemaal niet luisteren sodemieter ik jullie allemaal van het forum .......... :wink: :wink: :wink: :lol: :lol: :lol: )

Comment

Originally posted by DJDyno

(en als jullie allemaal niet luisteren sodemieter ik jullie allemaal van het forum .......... :wink: :wink: :wink: :lol: :lol: :lol: )
                  angstaanjagend huahua :P

Comment

Sorry ik heb idd niet gezocht, zal niet weer gebeuren

Comment

Originally posted by DJDyno
                      Ik zal mijn eerste plicht als nieuwe Mod van dit forum maar eens vervullen met te zeggen dat hier al een topic over bestaat !!

Dus eerst goed zoeken voor je een nieuw topic start !!

Hahahahaha, :lol: :lol: :lol: Goed werk DYNO :!: 8)

Comment

bij Recordz.nl natuurlijk!!

als je 6 platen of meer besteld 10% korting, dus altijd goedkoper dan recess of freaky

Comment

maar hun arsotiement is groter....

Comment

6 platen? ik koop geen 6 platen in 1 keer :P

ik doe er elke keer 2 ofzo, maximaal 4 ...

Eneuh wat zijn die rembours kosten bij jullie ?

Comment

Originally posted by Club
                              6 platen? ik koop geen 6 platen in 1 keer :P

ik doe er elke keer 2 ofzo, maximaal 4 ...

Eneuh wat zijn die rembours kosten bij jullie ?
                              bij online shops is het aantrekkelijker om 6 of meer platen te kopen omdat je anders meer betaalt dan bij een 'gewone' winkel

rembourskosten zijn 11.50 Eur bij ons, maar afhalen in arnhem kan ook, en dat is gratis.

Comment

Working...
                              X