Announcement

Collapse
No announcement yet.

licht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• licht

heey,

waar kopen jullie altijd je lichteffecten???
    want ik wil ff kijken waar je t goedkoop kunt krijgen.
    mn dj equipment haal ik zelf uit duitsland.

Goedkoop = duurkoop.....

Comment

Goedkoop = snel weer terug naar de winkel om wel werkende lichteffecten te kopen, omdat je goedkope niet meer werken :P, zoals steph dus al uitlegde.

maar kijk eens op bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ daar staat opzich redelijk goed spul op. Ik heb zelf 2 small mushrooms gekocht (45,-- p/s, niet zo duur dus) en ik moet zeggen dat ze t goed doen!

Let wel op wat je ermee wilt doen, dus let op de wattage van je lampen, want met 100W lampen kom je in de arena niet ver ;)

Comment

Goedkoop = duurkooop gaat naar mijn mening niet op voor eenvoudige lichteffecten. Wel voor intelligent licht.

Derby's, mushrooms, etc zijn allemaal hele simpele apparaten waar niks fouts aan te doen is. Showtec, Lightmaxx, etc voldoen dan ook prima.

Comment

Ik heb 2 triple Derby's , en deze bevallen me uitstekend!

Echt een aanrader

Comment

Heb een mush-room van showtec... werkt prima :)

gekocht bij "bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.nl"

Comment

@Club,

Dat zijn idd lekkere apparaatjes :P

Alleen waar heb jij ze gekocht ;) Dat was z'n vraag eigenlijk. Al zal hij tips over het soort lichteffect vast ook niet uit de wind slaan :P

@Kees:
              Dezelfde als die van mij :P Alleen jij had ze eerder ;)

Comment

Ik heb ze bij Niehoff gekocht

Comment

@ NBeat

nee tuurlijk sla ik ze niet uit de wind, ze zijn zelfs zeer welkom :p

Comment

jongens jongens gooi die boel maat heen en weer

goedkoop is duurkoop zoals nasty ook zegt spaar even door voor iets goeds

Comment

Re: licht

Ik denk dat Stephanie dit bedoelt:

Originally posted by DJ-n1ght
                      mn DJ equipment haal ik zelf uit duitsland.
                      Of niet ?

Comment

Dan gaat waarschijnlijk ook om de afwezige service mbt de goedkope webshops. Blijf erbij dat iedereen een lampje op de as van een motortje kan zetten en er wat gekleurd plastic voor kan doen. Zolang het min. 250 watt halogeen is voldoet het prima, dan is het merk scheissegal. :wink:

Comment

Working...
                        X