Announcement

Collapse
No announcement yet.

4 plaatjes te koop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 4 plaatjes te koop

Ach ja, ik gebruik ze niet meer, en ook maar een paar keer gedraaid ( stuk of 5 keer ofzo)

Het gaat om de volgende platen:

Sonar Circle - Rivet 117

Dom & Roland - Dynamics

DJ Harmony - Let me in

DJ Pulse - Stay Calm

Hoezo Gebruik je ze niet meer? en ben jij niet pas begonnen met draaien? Ik zelf heb nog nooit een Plaat weggedaan of verkocht of geruild, doe ik ook niet zo snel, heb mmn oude Hardcore collectie nog toen ik begon met draaien in het gabber tijdperk zegmaar :) nu draai ik House. maar die hardcore platen doe ik niet weg, ik draai ze nooit meer, maar dat is gewoon nostalgie en over 20 jaar is het gewoon geschiedenis :)

Comment

en over 30 jaar antiek en zijn ze veel geld waard lol :lol:

Comment

Ik doe ze weg omdat het grof gezegt echt scheitplaten zijn, omdat het echt mijn genre niet is. voor een ander kunnen het best mooie platen zijn.

Het was gewoon een miskoop ik had iets anders verwacht :)

Comment

volgende keer dus duurdere platen kopen :wink:

Comment

idd :)

Krijg morgen weer wat binnen dus :)

Comment

Gebruik je ze om goed te leren scratchen... Kan je er nog een kras opmaken ;)

Gebruik je ze toch nog :)

Comment

Ik hoef niet goed te leren scratchen :) ik ga hardstyle draaien ( het meeste dan )

Comment

Tja...

Maar tis wel leuk om mee bezig te zijn... Lijkt mij... ;) :D

Comment

mensen zeik niet zo, hij wil ze verkopen, laat 'm ze gang gaan....

sorry als ik nu boos overkom maar dat gezemel irriteerde me nogal :oops:

Comment

Mij ook :P ik zet ze er niet voor niks op :P

Comment

in handelen ben je volgens mij niet zo goed als je al in dit topic vertelt dat het schijt platen zijn

Comment

:D

Ik volg ook geen handel :P nee maar ik vind het schijtplaten omdat het gewoon mijn style niet is, voor iemand die deze stijl mooi vind zijn het best mooie platen

Comment

Ik ken die platen wel. Dat zijn heel behoorlijke melodieuze Drum&bass platen. Helaas is dat een genre wat niet populair is in de clubs, maar dat zijn voor het genre behoorlijke klappertjes. Dit soort platen ga je niet gebruiken om te scratchen, want daar zijn ze te goed voor. Ik zou op zoek gaan naar het drum&bass forum en ze daar verkopen.

Overigens zijn deze platen allemaal uit midden jaren 90. Als je die platen goed vindt, is dat natuurlijk prima, maar deze thread volgend vraag ik me af: Waarom heb je in godsnaam die platen dan gekocht? Alleen maar omdat ze goedkoop zijn?

Comment

ja :lol:

Comment

Working...
                              X