Announcement

Collapse
No announcement yet.

[TK] Akiyama DJ-60 DJ Mixer

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [TK] Akiyama DJ-60 DJ Mixer

DJ mixer met 100mm faders.

6 faders, 9 kanaals stereo mixer
    3 Phono in , 1 x Mic & 5 Line in
    3-voudige toonregeling per kanaal
    Kill functie op de EQ (-26dB)
    Beat led op kanaal 1, 2, 3 en 4
    Microfoon met auto talk over
    Assignable Cross fader
    2 x Master & Booth uitgang
    Alps 100mm faders
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als je een goede 4 kanaals mixer zoekt voor een leuke prijs is dit je kans.

Deze mixer komt uit dezelfde fabriek als de bekende Magnedine mixers en is van binnen dan ook identiek. Hij heeft bij mij altijd netjes afgedenkt gelegen en is dan ook nog in een zeer goede staat. Enige is dat er op de bovenplaat wat kleine roest bultjes zijn verschenen. Heb ze hier even op de foto gezet:

En hier ook nog een foto van de mixer zoals die bij mij thuis staat:

Vraagprijs is € 220,- en verzendkosten zijn voor de koper.

Voor vragen etc, kun je mij altijd mailen.

prijsverlaging naar 200 euro.

Dat is toch geen geld voor zo'n fijne mixer....

Comment

Lijkt mij leuk om te hebben, maar heb nog niet genoeg geld op t moment, dus misschien binnenkort

Comment

hij lijkt me echt fijn maar ik zoek toch eerder iets voor 100 euro ofzo want ik wil goedkoop beginnen...

Comment

dan kom je bij skytec uit :? :? :? :?

Comment

nou yogum je weet hoe dj_johan_tunez over skytech denkt :P

Comment

Originally posted by YOguM
              hij lijkt me echt fijn maar ik zoek toch eerder iets voor 100 euro ofzo want ik wil goedkoop beginnen...
              Ik heb nog een klein mixertje voor beginners liggen. Het is de Gemini PS626 (dus niet de PS626i). Doe maar een bod als je em wil hebben. (via mail of PB)

Comment

Originally posted by NBeat
                Lijkt mij leuk om te hebben, maar heb nog niet genoeg geld op t moment, dus misschien binnenkort
                Hij is nog niet weg dus ik zou zeggen spaar nog even door :wink:

Comment

Goedkoop is duurkoop...... Als je gedkoop begint wil je binnen een paar maandjes weer uitbreiden en betere apparatuur hebben. Ik spreek uit ervaring :lol:

Comment

ja ok maar nouja er zijn best wat goedkope dingen die wel lang meegaan ook al zijn ze niet supr...

Comment

da's absoluut waar...mijn mixer was 55 euro (2e hands) werkt perfect :wink:

Comment

Originally posted by Timmid
                        Goedkoop is duurkoop...... Als je gedkoop begint wil je binnen een paar maandjes weer uitbreiden en betere apparatuur hebben. Ik spreek uit ervaring :lol:
                        Op je eerste reactie, ik spaar door en je hoort nog van me als k t geld optijd heb ;)

en wat bovenstaande quote betreft, ik heb niet voor niks interesse in je mixer ;)

Uit ervaring zeg ik koop geen shit, ik heb nu een 24 kan mengpaneel (van skytec) voor 300 euro, was best een koopje dus. Maar ik moet zeggen, ik verlang nu echt naar een beetje veel meer kwaliteit. Er zijn naruurlijk altijd aanbiedingen ofzo die wel goed werken, maar die kom je maar zelden tegen en de kans dat er toch iets mis is is wel errug groot.

Comment

24 kanalen 8O zooooooooooooooooo dan...en daar kun je mee werken 8O lijkt me wel moeilijk...hoe groot is dat ding wel niet?! een studio-mixer ofzo?
                          damn..kom ik aanzetten met m'n 3 kanalen :wink:

Comment

hij is niet zo groot, maar een half metertje, maar zoals ik al zei, kwaliteit is niet zo geweldig

En het werkt niet minder lastig dan een gewone mixer hoor, alleen zit er geen crossfader op.

Comment

wel een beetje on topic graag want ik wil me mixer graag zo snel mogelijk kwijt.

Dus wie kan ik er blij mee maken.

Comment

Working...
                              X