Announcement

Collapse
No announcement yet.

Super unieke collecter items op vinyl te koop.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Super unieke collecter items op vinyl te koop.

Te koop:

Ik verkoop een collectie met klasieke vinyl platen. Van latin tot en met techno.

De prijzen variëren van vinyl naar vinyl. Prijzen c.q. waarde zijn bepaald door een onafhankelijke platenmaatschapij die op kwaliteit en op exclusieviteit heeft gekeken.

Exclusieve LP die ik persoonlijk van Jamiraqai heb gekregen met een club/trance nummer dat hij nooit heeft uitgebracht. Hij heeft er zelf opgeschreven Whitelabel Jamiraqai uit 1991
    Vanaf € 250,-.

Promotional Copy van The 3 jays met Love Crazy. uit 1996
    Deze Pomo copy is op vinyl gedrukt en onder de dj's verspreid. Echter is hij nooit uitgekomen voor de verkoop op vinyl. Een pracht exemplaar dat een enkele keer is gedraaid en de vinyl ziet er nog als nieuw uit. Er zijn er naar schatting niet meer dan 200 van gemaakt wereld wijd. Hij is naar mijn weten ook nog niet uitgekomen op cd. Een toppertje dus. Er staat op kant a 12" vocal mix en de Joe Fandango mix. Op de b kant staat de Klubheads mix en de Starman's Sly-bone Edit.
    Vanaf € 150,-

Section13 met Freak the funk. Een lp met een lekkere breakbeatmix van heavyweight kru. Deze LP komt uit londen vandaan en is ook alleen maar daar te krijgen. Hij komt uit het jaar 2000. Opzich niet echt oud maar van deze plaat zijn er niet meer dan 200 stuks gemaakt. Dit is de 20ste die is gedrukt dus opzich nog een bijzondere ook. In een perfecte nieuwstaat en maar een enkele keer thuis gedraaid. Te Koop vanaf:
    € 350,-

Ook verkoop ik de voledige collectie van Jerk records ze mogen allemaal tegelijk weg maar mogen ook appart weg. Alles platen van Jerk Records in één keer kost: € 6.500,- Omdat ze allemaal in nieuwstaat zijn gekocht en nooit zijn gedraaid. Prijs apart op aanvraag.

Reactie's kunnen via: djesence@quicknet.nl

En anders via deze site via P.M.

allemaal leuk en aardig maar Peter (NBeat) en ik vragen ons af waarom je deze ultieme collectors items wegdoet??

Een plaat van Jamiraqai himself die nooit is uitgebracht en die jij hebt met handtekenning doe jij weg :roll:

vertel mij aub WAAROM? :lol:

Comment

Originally posted by DJCASE
      allemaal leuk en aardig maar Peter (NBeat) en ik vragen ons af waarom je deze ultieme collectors items wegdoet??

Een plaat van Jamiraqai himself die nooit is uitgebracht en die jij hebt met handtekenning doe jij weg :roll:

vertel mij aub WAAROM? :lol:
      Uuuh eigenlijk een hele simpele reden.
      Kan het goed gebruiken (die €). En heb er voor mezelf een digitale copie van op cd. Heb al mijn vinyl op cd staan zoals in vorige topic's wel eens is verteld. Het doet me indd. wel pijn om ze weg te doen maar zoals ik net al zei. Soms moet je wel. hihi.

Comment

Ja die euro's zal het wel opleveren :wink:

Comment

7250 ( :!: ) euri is toch best aardig d8 ik zo... :wink: maarja moet het wel lukken met verkopen natuurlijk... Maar iig ik hoef ze niet want ik heb nog geen eens draaitafels en zoveel geld heb ik niet... :)

oh mss kan je ze trouwens op ebay verkopen... levert vast ook wel veel geld of maar kvraag me af of het meer of minder op brengt dan dat je nu vraagt...

Comment

Originally posted by YOguM
            7250 ( :!: ) euri is toch best aardig d8 ik zo... :wink: maarja moet het wel lukken met verkopen natuurlijk... Maar iig ik hoef ze niet want ik heb nog geen eens draaitafels en zoveel geld heb ik niet... :)

oh mss kan je ze trouwens op ebay verkopen... levert vast ook wel veel geld of maar kvraag me af of het meer of minder op brengt dan dat je nu vraagt...
            dat weet je natuurlijk nooit maar een goeie tip.

THNX

Comment

slotje mag erop..

alle platen zijn verkocht....

Comment

En heb je er ook flink wat voor gevangen? (Hoef geen bedragen, maar kijken of er mensen zijn die de gevraagde prijs bereid waren te betalen..)

Comment

laat ik het zo zeggen....

Ik heb er voor gekregen wat ik hier vroeg..
                  Dus dan weet je genoeg toch??

Comment

Netjes :D

Comment

Originally posted by YOguM
                      Netjes :D
                      Zekkers,

ben er ook blij mee... is helaas al weer op :P

Comment

Dat doe je snel :o Maarja als ik zoveel geld had... :roll:

Comment

Ik wil zeggen :lol: Stel.. hij heeft 750 E d'rmee verdient.. men koopt een CDJ-800 en weg is je geld ;)

Comment

Ik zou dan eerder een rijtje platen halen, apparatuur is toch alleen belangrijk als je drive-inn draait. Maar E-Sence, gefeliciteerd!

Comment

ja ok.. da kan ook ;) maar goed.. ik heb ook een drive-in en k ben nu ook aan t sparen voor een CDJ-800 vandaar ;)

Comment

Working...
                              X