Announcement

Collapse
No announcement yet.

GEZOCHT 15-25 CLUB/URBAN/HIPHOP/REGGATON PLATEN

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• GEZOCHT 15-25 CLUB/URBAN/HIPHOP/REGGATON PLATEN

Hey DJ's,

Ik heb net al mijn centjes verzameld om een vette set aan te schaffen.
    :evil: 2x technics sl 1200s 1x numark 5000FX :evil:

MAAAAARRRRRR..............
    nu nog de platen :( ik zoek dus iemand die een hele hoop platen verkoopt ( 15-25 ) waarmee ik kan gaan starten met het draaien om vervolgens mijn colectie zelf uit te gaan breiden !!

ik ben op zoek naar recente en/of vrij recente platen: club/urban/hiphop/reggaton

Dus weet jij iemand die kapt en/of een grote verzameling platen verkoopt of ben jij die persoon ? Laat het dan even weten !!!
    Moet ze hebben over 2/2.5 week.

grt Jack ( nmgn1984@hotmail.com )

Alle professionele DJ's zijn begonnen met het kopen van platen, en pas, als ze er een stuk of 1000 tot 2000 hebben (en vaak al een tijdje draaien als DJ in clubs en zalen), kopen ze eens apparatuur.

Jij kan je spullen net zo goed weer gaan verkopen, want DJ zal je nooit worden.

Comment

Nou dat zullen we nog wel eens zien.... "MR DJ uit de hoogte " bij alle forum berichten sta jij alles af te zeiken.. dus ben er nou nog niet zo bang voor dat ik geen dj word omdat jij dat beweerd...

Good luck bij je verdere afzeikzaakjes

Comment

DJ Krat ik wil je niet afstempelen als zeikeraar, maar ik ben het ook niet met je eens. Als je eerst je spullen koopt en wat platen, dan kan je toch gewoon veel gaan oefenen thuis? Ik bedoel nee om nou al voor publiek te draaien, dat lijkt mij ook geen goed idee, maar gewoon om al vast te oefen lijkt mij 20 platen ofzo wel genoeg...

Maar oke B2T :)

Comment

Hij weet tenminste waar die over praat !!! Hij gaat al langgenoeg mee om te weten wat 'de beste tactiek' is !!!

En ik neem aan dat hij door deze 'paar' jaartjes ervaring ook wel genoeg succes story's en ramp verhalen heeft gehoord!!!

Comment

de realiteid kan hard aankomen :arrow:

Comment

Beste DJ's,

Dit word een discussiepunt waar we heel lang over door kunnen gaan... ik sta gewoon bij mijn standpunt dat ik eerst zou moeten oefenen thuis met apperatuur voordat ik ergens ga draaien, en dus eerst de apparatuur nodig heb & platen en niet andersom.... Maar goed, de vraag was gewoon : Wie heeft of kent iemand die een hoop club/urban/reggaton en hiphop platen heeft ????????????

alvast bedank !!

Comment

De grootste advertentiesite van Nederland. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koopt en verkoopt u op Marktplaats.nl.

Comment

Sorry hoor, maar als je eerst een 1500 euro stuk gooit aan apparatuur, en dan op een forum gaat zitten bedelen om platen, dan ben je gewoon nogal dom bezig. Ik heb nog NOOIT iemand die jou strategie volgde zien slagen als DJ. Allemaal mislukkelingen omdat ze niet genoeg muziekkennis in huis hebben. Ik heb wel heel veel DJ's er zien komen met een matige tot slechte techniek, maar met de juiste muziekkennis om een zaal plat te draaien. En zo ben ik er ook gekomen. Mijn mixtechniek is nog steeds erg primitief, maar ik sta wel in de clubs. Omdat ik 3000 platen en 2000 CDs heb om uit te putten.

Eerst muziek, dan pas spullen.

Comment

DJKrat,

Ik weet niet wat je nou precies wil bereiken met dit gezeik van je ? Het enigste wat ik vraag is of er mensen zijn die een hoop platen van de hand doen...........
                    Wat jou mening daarover is, hoef ik echt niet meer te horen omdat jij geen mensen helpt maar alleen jezelf aan anderen wil bewijzen !!
                    Het zal best zijn dat jij meer verstand hebt van het vak en dat mag dan ook wel na een aantal jaar, maar een ding is zeker :
                    OEFENEN OP FANTASIE DRAAITAFELS & MIXER = niet mogelijk !!!!!!!!! Ik snap jou manier van denken totaal niet als je eerst 2000 platen moet aanschaffen die je na een jaar niet meer draait ( urban & hiphop is dat nou eenmaal ) en daarna vervolgens apparatuur gaat aanschaffen om de platen te gaan draaien die al niet meer hot zijn ???!!!!!!!!
                    En wat ik al helemaal NIET doe is BEDELEN om platen zoals jij beweerd.
                    Als deze topic jou niet bevalt moet je het gewoon niet lezen en al helemaal niet reageren !!!! Stop met jezelf iriteren en lees deze topic gewoon niet okey ??

grt Jack :twisted:

Comment

kappen/ time out

laat ik het effe uitleggen

beide hebben gelijk!!!!!!

uileg

dj krat heeft gelijk nml.....

zonder je platen hoef je niet te draaien je hebt muziek nodig om te kunnen draaien het is net als een auto hebben maar geen geld voor benzine

dan heb je niets aan je auto

NMGN84 heeft ook gelijk nml....

zonder een goede set kun je niet leren om goed te kunnen mixen
                      alleen had ik even gewacht en had dan een set gekocht en wat platen

alleen moet je platen horen voelen en ze dan kopen

je hebt niet zomaar 2000 platen bij elkaar daar doe je jaren over!!
                      maar koop je platen met verstand en niet veel in 1 maal is mijn mening
                      je kunt van beide dj's hun verhaal iets van zeggen het ligt eraan waar je prioriteiten liggen bij NMGN84 lag dit bij zijn set en bij krat in zijn platen

ik kan alleen maar zeggen respecteer elkaar in elkaars mening
                      ben het ook niet altijd met dj krat eens maar soms heeft hij gelijk

of het in dit geval zo is laat ik in het midden

daar zullen jullie het mee moeten doen dit was mijn uitleg :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Comment

Wat een bullshit. En al die oldskool feesten dan? Veel ouwe hiphop is stukken beter dan die rotzooi die ze nu maken.

En je snapt totaal niet wat ik bedoel. Ik bedoel dat je verstand van muziek moet krijgen. Dat krijg je niet door op je kamertje de nieuwste bij elkaar gebedelde shizzle te mixen. Dat krijg je alleen door de muziek door en door te kennen, de ritmes te begrijpen, en te weten wat een goeie song een goeie song maakt. Daarom moet je muziek luisteren en kopen, veel en vaak. Anders snap je het niet en draai je mischien technisch perfect, maar zo dood en droog als een grasveld na een dorre augustusmaand.

En je bedelt, want als je een ECHTE DJ was geweest, had je je platen gewoon in de import gehaald. Maar ja, daar zijn ze niet goedkoop, dus dan maar bedelen, niet?

Comment

Te laat Marcello! :P

Comment

Originally posted by djkrat
                            Wat een bullshit. En al die oldskool feesten dan? Veel ouwe hiphop is stukken beter dan die rotzooi die ze nu maken.

En je snapt totaal niet wat ik bedoel. Ik bedoel dat je verstand van muziek moet krijgen. Dat krijg je niet door op je kamertje de nieuwste bij elkaar gebedelde shizzle te mixen. Dat krijg je alleen door de muziek door en door te kennen, de ritmes te begrijpen, en te weten wat een goeie song een goeie song maakt. Daarom moet je muziek luisteren en kopen, veel en vaak. Anders snap je het niet en draai je mischien technisch perfect, maar zo dood en droog als een grasveld na een dorre augustusmaand.

En je bedelt, want als je een ECHTE DJ was geweest, had je je platen gewoon in de import gehaald. Maar ja, daar zijn ze niet goedkoop, dus dan maar bedelen, niet?

er zijn dj's die oude shizzle draaien en dj's die de nieuwste shizzle in een goede beat willen leren mixen

daar zijn ze 2 jaar zoet mee en daarna gaan ze voor publiek draaien

in die 2 jaar hebben een beginners collectie opgebouwd en daarmee gaan ze verder

lijkt me niet helemaal zo als je het denkt krat
                            ik draai veel nieuwe muziek echt heel veel

maar zo af en toe heb je feestjes waar je heel veel oude muziek draait en dan komt het op je kennis aan

zoals ik al zij krat zit er aan beide verhalen een + punt

onze newbie zal op de oldskool party's op zijn bek gaan de eerste keren of hij gaat bij leren in muziek kennis

ik zou m niet zo finaal door de grond stampen met opmerkingen die niet altijd op waarheid berust zijn krat respecteer elkaars mening gelukkig zijn we niet gelijk en doen we het niet gelijk

Comment

Re: GEZOCHT 15-25 CLUB/URBAN/HIPHOP/REGGATON PLATEN

Originally posted by NMGN84
                              Dus weet jij iemand die kapt en/of een grote verzameling platen verkoopt of ben jij die persoon ? Laat het dan even weten !!!
                              Moet ze hebben over 2/2.5 week.

grt Jack ( nmgn1984@hotmail.com )
                              2 weken zijn echt te kort om een goede set te kunnen neerzetten

daar heb je meer tijd voor nodig zoals krat al zij moet je je platen kennen

Comment

Working...
                              X