Announcement

Collapse
No announcement yet.

GEZOCHT 15-25 CLUB/URBAN/HIPHOP/REGGATON PLATEN

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sorry Marcello, maar ik kan iemand die denkt dat hij DJ kan worden door een dikke set te kopen, en dan even 25 reggeaton maxis bij elkaar te bedelen via een forum niet respecteren. Dat iemand twee jaar mixen oefent thuis, zal best nuttig zijn (ik heb het nooit gedaan :D ), maar zelfs die persoon zal wekelijks bij de import staan om de nieuwste shizzle te scoren. Dit persoontje wil alleen makkelijk scoren.

Comment

Ik heb ampers apparatuur maar wel een dikke collectie muziek, live mixen gaat bij mij matig maar ben wel up to date met platen en heb ook nog een archiefje aan oud spul dat ik ook nog vaak te voorschijn haal!

Ik ben het helemaal met krat eens, eerst platen dan apparatuur!

Ja leuk sta je op een feest, je mixt perfect maar er danst niemand omdat jij alleen maar het aller nieuwste draait wat niemand kent en dus vaak ook niet leuk vind... Ja leuk feestje :wink:

Maar misschien moeten we er een topic over openen dat we hier verder kunnen gaan met het bedelen naar platen :P

Comment

ik denk dat ie snel moet draaien op een feest en daarvoor heeft ie platen nodig

zoals ik net al zij in een quote kan ie zijn muziek in 2 weken niet leren kennen

wat ik van NMGN84 zou willen weten en dat zou jij ook eerst moeten weten krat

of..

-dit zijn eerste set is?
        -of ie al platen heeft

als het zijn eerste set is is ie goed bezig in negatieve zin

als ie al kon draaien en al platen had en nu gewoon wat extra platen nodig heeft wil ik m alleen maar aanmoedigen en succes wensen
        en zou dan graag een reactie willen zien van HOE zijn avond draaien was
        en zeker als ie nieuw is in deze wereld

@NMGN84

het een beetje het oude gevecht tussen newbie's en de oude "rotten" in het vak

laat je niet afschrikken we zijn allemaal newbie geweest!!

Comment

Goede vragen Marcello, we wachten de antwoorden even af.

Overigens ben ik begonnen met draaien omdat ik zo'n grote muziekcollectie had, dat een vriend van mij die DJ was ze wel een van me leende voor zijn draaiavond. Toen ik te kennen gaf dat zelf te willen proberen kreeg ik mijn zin, en juist doordat ik al een ruime collectie had, gingen de eerste keren naar behoren en kreeg ik de smaak te pakken. :)

Comment

ik ben begonnen met draaien bij een drive inn en had bijna geen eigen platen maar draaide wel met een ander zijn platen

ben toen aan het inkopen geslagen en had toen al mijn eigen set en geen onredelijke

wat ik maar wil zeggen is dat je niet altijd veel platen nodig hebt om te beginnen al is het wel makkelijk omdat je dan beter kunt leren draaien maar aan de andere kant kun je weer goed leren draaien met een leuke set

het is maar net hoe je er tegen aan kijkt en ik denk dat we jaren kunnen doorgaan ;)

laten we het tegen bericht afwachten

Comment

Maar tegenwoordig is orginaliteit van sets ook ver te zoeken. helemaal met trance en de andere populaire stylen. Dus is dan niet handig om je flink te verdiepen in de stylen die nu underground zijn en waarvan 1 over 10 jaar populair kan zijn?

Comment

On Topic:

Je zoekt goedkope platen neem ik aan... nu weet ik niet of dit aanbod nog van kracht is, maar de web-store Dancegrooves.com is een maand ofzo geleden begonnen met z'n complete assortiment eruit te gooien, voor iets van 3 euro per plaat, misschien iets om naar te kijken? Ze hadden nl. ook een afdeling met HipHop muziek.

Comment

Beste DJ's,

Dank je wel voor jullie reactie.. behalve die van Krat dan :D maar in het bijzonder voor mercello. Dit is het geval...:
                  Ik draaide al een tijdje met een matige set, een andere styl. Zoals velen wou ik het eens gaan opfrissen, en heb een geheel nieuwe set aangeschaft wat dan ook een aantal euro's kost. Daarnaast wil ik een nieuwe styl gaan draaien.. namelijk dat van urban/hiphop/reggaton. Aangezien ik dus ik die styl helemaal geen platen heb, leek het mij gewoon handig om een stuk of wat platen over te nemen en vervolgens de collectie aan te vullen met nieuwe platen.
                  Dus.... Krat.... als jij het bedelen wil noemen doe je dat maar lekker, ik lig er dan ook echt geen minuut wakker van en jah, ik was eigenlijk van plan te kappen met deze zinloze discussie maar meneertje gaat gewoon door.. beetje kinderachtig. Mischien moet je eens wat vaker met marcello praten, word je iets wijzer van !! en mischien wel volwassen.

grt Jack :evil:

Comment

@dj krat

lijkt me duidelijk ik hoop dat je hiermee sommige stellingen herziet

@all

en daarmee wil ik deze discussie stoppen en NMGN84 succes wensen met zijn nieuwe set en vooral het zoeken naar de juiste platen cq het overnemen van platen

Comment

Jawel, duidelijk. Had hij alleen ook eerder kunnen melden in plaats van te gaan spartelen. :) Dan had ik sorry gezegd. Voor goede argumentatie ben ik best wel vatbaar.

Volwassen zal ik wel nooit meer worden. Daar ben ik nu onderhand te oud voor. :D

Comment

Originally posted by djkrat
                        Jawel, duidelijk. Had hij alleen ook eerder kunnen melden in plaats van te gaan spartelen. :) Dan had ik sorry gezegd. Voor goede argumentatie ben ik best wel vatbaar.

Volwassen zal ik wel nooit meer worden. Daar ben ik nu onderhand te oud voor. :D
                        Je kon ook echt niet opvatten dat hij al een set hiervoor heeft gehad oid.

Hij vertelt eerst dat ie een set heeft gekocht maar geen platen heeft....
                        Daarom kan ik de reactie wel verwachten van krat ook was die wel ietwat grof! Dat terzijde.

[on-topic]

Suc6 met het zoeken van platen en je dj cqrriere.

Ik denk dat mensen het beste hem kunnen pmen..
                        Een moderator hier een slotje op gooien voordat mensen meer nutteloze posts geven just like me :twisted: :evil: :evil:

Comment

Goed opgelost, Marcel !
                          Beetje stomme discussie dit.

Jack, succes met het zoeken naar de juiste platen!

Comment

Thanks voor jullie reactie's.. en jah, af en toe ff disscuseren kan geen kwaad, maar dat pakken we volgende keer een beter onderwerp !! :D
                            succes iedereen en Krat.. het is mischien maar beter ook dat je niet volwassen word... volwassen zijn = saai !

grt Jack

Comment

Working...
                            X