Announcement

Collapse
No announcement yet.

TK 2x pioneer cdj 200 in flightcase.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• TK 2x pioneer cdj 200 in flightcase.

2 zeer sjiekke spelertjes, 1 jaartje oud, geen krasje, proper en steeds in mijn studiootje gestaan in case! Geen Verhuur enkel een paar keer mee gaan draaien op verplaatsing, buiten mezelf heeft er niemand met zijn fikkies aangezeten.

doe een mooi bod of ruilen met een occasion 1000 MK2 of MK3(whishfull thinkin' I know! die MK 3 dan toch) mag ook.

greetz to all.

BoB

De cases worden niet mee verkocht? En ondersteund hij ook MP3? Want ik vind het maar een beetje onduidelijk met wat ik op internet vind.

Comment

Originally posted by YOguM
      De cases worden niet mee verkocht? En ondersteund hij ook MP3? Want ik vind het maar een beetje onduidelijk met wat ik op internet vind.
      De CDJ200 ondersteund MP3.

Comment

Originally posted by YOguM

Toch wel mp3 kunnen! en het is 1 grote case waar met plaats voor 2 pioneers 200 cdj en 1 mixer (djm 500 of 600). deze mixer is niet te koop.

Groeten,

Bob

Comment

zijn ze nog te koop? en wat wil je er voor hebben? heb je miss ook fotos?

Comment

Nog steeds te koop?
            Neem aan van niet maar je kunt het altijd proberen he :wink:

Comment

Moet je der geld voor hebben of kan ik ze zo bij je ophalen? Zie namelijk geen prijs staan :?

Comment

bijna half jaar oud ik zal de moet opgeven heb ik ook al gedaan

Comment

Working...
                X