Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ set te koop.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ set te koop.

Beste DJ collega's

Ik heb te koop een ''zeer'' weinig gebruikte dj set.
    Aantal jaren oud maar echt heel heel weinig gebruikt en het grootste deel in de originele doos gezeten. Geen krassen.
    Bon voor garantie aanwezig. Met nieuwwaarde vn 1400 EURO van Elevator in Duitsland.

2X Technics SL-1200 MK II silver turntables
    1X Numark DM3002X mixer
    2X originele Technics elementen zonder naald.
    2X Ortofon Concorde Pro silver met naalden
    2x Technicks slipmats.

Ik heb er ook 2 bakken met allerlei platen bij. Die mag je erbij hebben. Ik denk met een waarde van zo'n 200 euro . Club, trance, hardstyle, hardcore van vroeger en een paar scratch platen.

Ik wil graag een SL1200MK5. Dus vandaar dat ik de set verkoop.

Ik begin met een vraagprijs van 950 euro.

Bedankt voor het kijken.

Hmmm wel aantrekkelijk :) Iemand al ervaringen met deze mixer en/of draaitafel en/of elementen?

Comment

Denk dat de draaitafels geen uitleg meer nodig hebben. Zodra je technics 1200 ziet, meteen je doekoe op tafel en zeker niet te lang wachten.

Comment

Hahahah, ja, iemand ervaringen met een Technics SL1200? Nou, hele volksstammen DJ's, en die zijn er allemaal zeer over te spreken. Als deze set in goeie staat is, kan je die 950 pegels gerust neerleggen.

Comment

Originally posted by djkrat
          Hahahah, ja, iemand ervaringen met een Technics SL1200? Nou, hele volksstammen DJ's, en die zijn er allemaal zeer over te spreken. Als deze set in goeie staat is, kan je die 950 pegels gerust neerleggen.
          Set is zo goed als nieuw. Ik heb al een bod gehad voor 850 maar omdat er ook 2 bakken met platen bij zitten vind ik dat net iets te weinig.

Comment

Volgens mij is het spul verkocht, dus hier gaat een slotteke op! :wink:

Comment

Working...
            X