Announcement

Collapse
No announcement yet.

TK: Gemini CDX 802 Dual cd mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• TK: Gemini CDX 802 Dual cd mixer

Wegens de aanschaf van twee Pioneer CDJ 1000-MK3 wil ik mijn oude cd spelers verkopen. Ik heb alleen geen idee wat ik er voor zou kunnen vragen.

Alles wordt geleverd inclusief de doos, boekjes etc. De cd speler is rond de 3 jaar oud en verkeerd in goede staat(alleen thuisgebruik).

Wie kan me helpen wat ik er ongeveer voor kan vragen. Ik heb het gekocht destijds voor 650 euro. Wat zou het nu waard zijn?

Thnx

Hoe lang heb je het spul gebruikt?
    Zit er nog (fabrieks) garantie op?
    Wat kost het nu nieuw, of iets vergelijkbaars?

Als het bijvoorbeeld meer dan een jaar oud is zou je ongeveer rond de helft van de nieuwprijs kunnen gaan zitten maar niet veel hoger. Is het binnen een jaar en zit er nog garantie op dan kun je al wat meer vragen

Comment

Het spul heb ik in september drie jaar dus er zit geen garantie meer op. Ik heb het alleen maar thuis gebruikt en verkeerd in goede staat.

Voor 200 Euro mag je het gelijk meenemen.

Comment

Gewoon op markplaats zetten voor een leuke prijs... is altijd wel iemand die interesse heeft.

Comment

Je moet hem op bieden zetten,
          dan reageren er vast wel een paar mensen.
          Daarvan moet je de prijs ongeveer 1.5 x zo duur maken.
          Dan nog een x op marktplaats zetten met de prijs want als je er een prijs bij zet dan kijken er meer mensen naar de advertentie, en naar een tijdje is ie verkocht.
          Succes :!:

Comment

Mag ik wat foto's zien?

Comment

hijs trouwens in prijs gezakt, voor 300 euro heb je een nieuwe.

Comment

Working...
              X