Announcement

Collapse
No announcement yet.

Technics scharnier-houders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Technics scharnier-houders

Intussen twee stofkappen gevonden (van twee verschillende verkopers), zie mijn vorige topic.

Nu heb ik enkel nog vier van die plastic houders ("sockets") nodig waar de scharnieren van de stofkap achteraan de draaitafel in passen. Heeft er iemand misschien nog zulke te koop?

jij bent de eerste persoon die ikk daar ooit om heb horen vragen, geloof ik...
    Sterker nog; ik had nog nooit gekeken of je die dingen er úberhaupt af kon halen! Volgens mij moet je daar wel moeite voor doen!

Ik gebruik ze nooit, trouwens; mijn kappen liggen er altijd los op; heb een hekel aan het los en vast maken van die krengen. Maar aan die soc=kets kan ik je niet helpen.

Comment

Schroeven er gewoon af met twee schroefjes. Ze moeten er (samen met de stofkappen) normaal af als je je Technics in flightcases wil stoppen. Maar als je daarna terug gewoon je stofkappen erop wil voor huiskamergebruik, kan je die zwarte stukjes plastic natuurlijk niet meer terugvinden... :| De ijzeren beugels waarop je de plastic houdertjes schroeft, zitten overigens wel vast in de draaitafel, die haal je er niet zomaar uit (zonder heel je Technics open te gooien).

Comment

Helaas.....ga mijn Technics er niet voor slopen, hoewel ik ook wel 2 nieuwe stofkappen kan gebruiken... :lol:

Comment

Voor de plastic houdertjes die ik nodig heb, is er geen sloopwerk nodig -- gewoon losvijzen. Maar ik neem aan dat je ook dat niet meteen ziet zitten... ;)

Comment

ik heb er nog wel 4 liggen als je interesse hebt , ik gebruik ze toch niet

Comment

Working...
            X