Announcement

Collapse
No announcement yet.

Poster gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Poster gezocht

Vaak worden bij aankopen bij winkels of van gear wel eens posters meegeleverd. Ik ben net slim bezig en trek een stuk behang van me muur. En om nou meteen me hele kamer opnieuw te behangen, heb ik geen zin in. Dus ik denk dan hang ik er toch een poster voor?

Heeft iemand nog toevallig ergens een poster liggen bij voorkeur iets over dj-en die je toch niet meer ophangt?

Zeg maar wat je er voor wil hebben.

Heb nog een aantal oude posters van de Pioneer Clipnight en van solo-sets toen ik de naam Nasty nog mocht gebruiken van m'n grote amerikaanse vriend (bag of shit!!)....

Voor de portokosten mag je ze hebben, pm maar.

Comment

ik verwacht wel een foto van de koker staan nml 3 heel erg belangrijke items op ;)

Comment

Originally posted by Stephanie!
        Heb nog een aantal oude posters van de Pioneer Clipnight en van solo-sets toen ik de naam Nasty nog mocht gebruiken van m'n grote amerikaanse vriend (bag of sh*t!!)....

Lullige amerikaantjes, ik ken nog wel een dj Nasty... Zal eens kijken of hij zijn naam nog heeft.

Comment

die is nog geen bedreiging denk ik ;)

ik had 2 jaar geleden al een mail van dj marcello of ik m'n naam wou veranderen stephanie hangt er wat achteraan hahahaha

shit zit nu bij haar in de studio moet wel uitkijken anders krijg ik geen cafe shoc meer ;)

en wordt ik gekikt hier uit leeuwarden :roll:

Comment

Originally posted by marcello
            wordt ik gekikt hier uit leeuwarden :roll:
            SCHOP :):):):)

Comment

Er zijn posters onderweg van stephanie.. :) Ik ben voorzien ;)

Foto's zullen nog komen!

Thanks Steph!

Comment

Originally posted by marcello
                ik verwacht wel een foto van de koker staan nml 3 heel erg belangrijke items op ;)
                Ik word nieuwschierig.. 8)

Comment

Heb nog een aantal oude posters van de Pioneer Clipnight en van solo-sets toen ik de naam Nasty nog mocht gebruiken van m'n grote Omerikaanse vriend (bag of sh*t!!)....

Om maar weer even terug te komen op het profi over komen met juiste spelling!

(Jaja, en dan zeker weer mod functies hea..;))

mod, Marcello edit: het is Amerikaanse ipv Omerikaanse wel even goed citeren he ;)

Comment

What's wrong? Amerikaanse klopt toch? Of wou je het met een hoofdletter?

:twisted:

Comment

Originally posted by djtnox
                      Heb nog een aantal oude posters van de Pioneer Clipnight en van solo-sets toen ik de naam Nasty nog mocht gebruiken van m'n grote amerikaanse vriend (bag of sh*t!!)....

Lullige amerikaantjes, ik ken nog wel een DJ Nasty... Zal eens kijken of hij zijn naam nog heeft.
                      DJ Nasty - I got it from my mother....die toch niet..??

Comment

Pakketje is binnen!

Die koker is stoer (H)

"Groetjes van DJ Marcel M, Stephanie*DJ en VJ DEE"

Heb d'r een foto van gemaakt. Zal hem vanavond hier neer zetten. Cardreader is weg namelijk..

Foto's komen!

Comment

Originally posted by Stefjuuh
                          Heb nog een aantal oude posters van de Pioneer Clipnight en van solo-sets toen ik de naam Nasty nog mocht gebruiken van m'n grote Omerikaanse vriend (bag of sh*t!!)....

Om maar weer even terug te komen op het profi over komen met juiste spelling!

(Jaja, en dan zeker weer mod functies hea..;))

mod, Marcello edit: het is Amerikaanse ipv Omerikaanse wel even goed citeren he ;)

En dat bedoel ik dus :roll:

Comment

Originally posted by DJ_OTB
                            Originally posted by djtnox

Lullige amerikaantjes, ik ken nog wel een DJ Nasty... Zal eens kijken of hij zijn naam nog heeft.
                            DJ Nasty - I got it from my mother....die toch niet..??
                            Ik bedoel een dj uit de buurt van Dordrecht die een half? jaartje geleden de Bax dj contest heet gewonnen. Zou niet weten waar hij de rest van het jaar rondhangtdtdddtt (rotte D-T ook altijd, weet nooit wat ik mot hebben)

Comment

Working...
                            X