Ik ben even 'n grote opruiming aan het houden, en alles mag zsm weg.
Wat heb ik allemaal in de aanbieding?
- 2 x Pioneer CDJ 800 MKI (800 euro)
- 2 x Denon DN-S3000 inclusief UDG Schoudertassen (600 euro)
- 1 x Dateq Styx mengpaneel inclusief flightcase (400 euro)
- 1 x Denon DN-S4000 met defect aan 1 laser, andere helft werkt goed, voor de hobbie (50 euro)
- 1 x Reloop RH-3500 Pro Ltd White (25 euro)
Alles is nog in goede staat. (Behalve de DN-S4000 dan) en werkt zoals het werken moet. De cd spelers verkoop ik alleen maar per set, wil je 'n combinatie maken van bv het mengpaneel en cd spelers dan kan ik je wel wat korting geven. Voor foto's of vragen stuur maar een mail naar: tim@feestmettim.nl
Reden dat ik dit ga verkopen is dat ik afgelopen jaar veel heb aangeschaft met de bedoeling het ook te gaan gebruiken op boekingen, maar daar is altijd al 'n installatie aanwezig en zodoende staat al het spul nu stil. Dat vind ik jammer, want daar is het niet voor gemaakt, en daar heb ik mijn investeringen niet voor gedaan.
Je mag ook alles op komen halen en ruilen voor 2 goedwerkende CDJ1000 MKIII's.
Wat heb ik allemaal in de aanbieding?
- 2 x Pioneer CDJ 800 MKI (800 euro)
- 2 x Denon DN-S3000 inclusief UDG Schoudertassen (600 euro)
- 1 x Dateq Styx mengpaneel inclusief flightcase (400 euro)
- 1 x Denon DN-S4000 met defect aan 1 laser, andere helft werkt goed, voor de hobbie (50 euro)
- 1 x Reloop RH-3500 Pro Ltd White (25 euro)
Alles is nog in goede staat. (Behalve de DN-S4000 dan) en werkt zoals het werken moet. De cd spelers verkoop ik alleen maar per set, wil je 'n combinatie maken van bv het mengpaneel en cd spelers dan kan ik je wel wat korting geven. Voor foto's of vragen stuur maar een mail naar: tim@feestmettim.nl
Reden dat ik dit ga verkopen is dat ik afgelopen jaar veel heb aangeschaft met de bedoeling het ook te gaan gebruiken op boekingen, maar daar is altijd al 'n installatie aanwezig en zodoende staat al het spul nu stil. Dat vind ik jammer, want daar is het niet voor gemaakt, en daar heb ik mijn investeringen niet voor gedaan.
Je mag ook alles op komen halen en ruilen voor 2 goedwerkende CDJ1000 MKIII's.
Comment