hoi,
Ik ga mijn reloop rmp3 verkopen, omdat ik wil overschakelen op denon dn s3700 die ik bij bax wil kopen... Ze zijn gloednieuw vanaf november, zijn hoofdzakelijk hier thuis gebruikt, op een feestje of 2 na, en ze zijn dus in perfecte (bijna) nieuwe staat (garantie tot november 2011).
(ze komen van bax)
Ze hebben altijd in flightcase van walkasse gezeten, en zijn dus goed beschermd tegen stof, of viezigheid. Ze zijn te gebruiken voor cd - usb - mp3 - midi mode => (werkt perfect met traktor) en er zit zelf een traktor pro demo cd bij welke je altijd kan (her)gebruiken.
Je kan altijd op de website van bax kijken mocht je meer info zoeken...
Voor foto's kan je kijken op:
(Even klikken op deze link en vervolgens kan je de foto's vergroten, ik hoop dat dit mag, want ik krijg mijn foto's op geen enkele manier geüpload)
Ze mogen nu voor € 1000 samen weg. dus: 2 rmp3 + kabels + traktor pro demo cd's + flightcase. Of er mag geboden worden vanaf € 950.
Wil je enkel de tabletops had ik er minimaal € 850 voor gehad. (liefst € 900)
rmp3 specificaties:
de rmp-3 is een volwaardige crossmedia speler die cd, mp3 en usb ondersteunt. uiteraard ontbreekt ook de midi functie niet, waardoor de rmp-3 aan elk gewenst dj software pakket gehangen kan worden!
elk zichzelf respecterend dj software pakket heeft tegenwoordig een midi learn functie, waarmee u zeer gemakkelijk een midi map kunt aanmaken voor deze rmp-3 table top speler. zo kunt u naast scratchen, loopen, pitchen en mixen ook uw favoriete dj software aansluiten. dit maakt van de rmp-3 niet alleen een multimedia product, maar een volwaardige crossmediale dj (cd) speler. als combinatie van een cd/mp3 speler, usb media speler en midi software controller heeft de rmp-3 alle vereisten die de huidige digitale dj zich maar kan wensen.
Het zijn zwarte tabletops.
specificaties (gekopieerd van bax):
- midi compatibele crossmedia speler voor dj's
- 45 buttons, 1 turning knob, 1 push encoder, 1 fader, 1 jog wheel
- alle controle elementen zijn midi compatibel
- midi preset geheugen
- meerdere rmp-3's kunnen aangesloten worden voor midi controle
- usb 2.0 poort voor aansluiten van harde schijven, usb sticks, etc.
- auto loop functie met 7 selecteerbare bar lengtes
- naadloze loop functie/reloop functie
- dsp effect unit (filter, skid, echo, flanger, trans, phase, pan, break plus hold) met ratio en tijd parameters
- automatische en handmatige beat counter
- effect link met bpm counter
- effect modulatie via jog wheel
- aanslaggevoelige, two-part jog wheel
- high-end scratch simulator met "return-to-cue" functie
- 4 onafhankelijke 5 sec. sample banks (pitchbaar)
- 4 onafhankelijke cue point banks
- id3 tag ondersteuning en cd tekst
- track en folder zoekfunctie
- zeer helder dotmatrix vfd scherm voor alle functies
- speciale lange pitch fader (kan uitgeschakeld worden)
- micro pitch +/- 0.05 tot +/- 100% (met pitch slot en master tempo)
- pitch bend tot +/- 100%
- auto cue
- frame search
- directe start functie via 1 bit technologie (8 fold)
- speel adres
- 10 seconden anti-shock geheugen
- elapsed/remain tijdsdisplay
- slaap functie
- slot inlaad mechanisme met verlicht display
- directe playback van cue point
- relay play
- fader start play
- digitale uitgang
- hoofdtelefoon uitgang
- d/a converter: 8 fold/1 bit
- afmetingen: 320 x 110.5 x 340 mm (lxbxh)
- gewicht: 4 kg
Er zit nog een jaar en 6 maand garantie op de spelers...
Af te halen in Lommel (Belgisch Limburg tegen de nederlandse grens (valkenswaard) OF Vosselaar (Provincie Antwerpen Niet zo ver van Breda)
Greetz
Ik ga mijn reloop rmp3 verkopen, omdat ik wil overschakelen op denon dn s3700 die ik bij bax wil kopen... Ze zijn gloednieuw vanaf november, zijn hoofdzakelijk hier thuis gebruikt, op een feestje of 2 na, en ze zijn dus in perfecte (bijna) nieuwe staat (garantie tot november 2011).
(ze komen van bax)
Ze hebben altijd in flightcase van walkasse gezeten, en zijn dus goed beschermd tegen stof, of viezigheid. Ze zijn te gebruiken voor cd - usb - mp3 - midi mode => (werkt perfect met traktor) en er zit zelf een traktor pro demo cd bij welke je altijd kan (her)gebruiken.
Je kan altijd op de website van bax kijken mocht je meer info zoeken...
Voor foto's kan je kijken op:
(Even klikken op deze link en vervolgens kan je de foto's vergroten, ik hoop dat dit mag, want ik krijg mijn foto's op geen enkele manier geüpload)
Ze mogen nu voor € 1000 samen weg. dus: 2 rmp3 + kabels + traktor pro demo cd's + flightcase. Of er mag geboden worden vanaf € 950.
Wil je enkel de tabletops had ik er minimaal € 850 voor gehad. (liefst € 900)
rmp3 specificaties:
de rmp-3 is een volwaardige crossmedia speler die cd, mp3 en usb ondersteunt. uiteraard ontbreekt ook de midi functie niet, waardoor de rmp-3 aan elk gewenst dj software pakket gehangen kan worden!
elk zichzelf respecterend dj software pakket heeft tegenwoordig een midi learn functie, waarmee u zeer gemakkelijk een midi map kunt aanmaken voor deze rmp-3 table top speler. zo kunt u naast scratchen, loopen, pitchen en mixen ook uw favoriete dj software aansluiten. dit maakt van de rmp-3 niet alleen een multimedia product, maar een volwaardige crossmediale dj (cd) speler. als combinatie van een cd/mp3 speler, usb media speler en midi software controller heeft de rmp-3 alle vereisten die de huidige digitale dj zich maar kan wensen.
Het zijn zwarte tabletops.
specificaties (gekopieerd van bax):
- midi compatibele crossmedia speler voor dj's
- 45 buttons, 1 turning knob, 1 push encoder, 1 fader, 1 jog wheel
- alle controle elementen zijn midi compatibel
- midi preset geheugen
- meerdere rmp-3's kunnen aangesloten worden voor midi controle
- usb 2.0 poort voor aansluiten van harde schijven, usb sticks, etc.
- auto loop functie met 7 selecteerbare bar lengtes
- naadloze loop functie/reloop functie
- dsp effect unit (filter, skid, echo, flanger, trans, phase, pan, break plus hold) met ratio en tijd parameters
- automatische en handmatige beat counter
- effect link met bpm counter
- effect modulatie via jog wheel
- aanslaggevoelige, two-part jog wheel
- high-end scratch simulator met "return-to-cue" functie
- 4 onafhankelijke 5 sec. sample banks (pitchbaar)
- 4 onafhankelijke cue point banks
- id3 tag ondersteuning en cd tekst
- track en folder zoekfunctie
- zeer helder dotmatrix vfd scherm voor alle functies
- speciale lange pitch fader (kan uitgeschakeld worden)
- micro pitch +/- 0.05 tot +/- 100% (met pitch slot en master tempo)
- pitch bend tot +/- 100%
- auto cue
- frame search
- directe start functie via 1 bit technologie (8 fold)
- speel adres
- 10 seconden anti-shock geheugen
- elapsed/remain tijdsdisplay
- slaap functie
- slot inlaad mechanisme met verlicht display
- directe playback van cue point
- relay play
- fader start play
- digitale uitgang
- hoofdtelefoon uitgang
- d/a converter: 8 fold/1 bit
- afmetingen: 320 x 110.5 x 340 mm (lxbxh)
- gewicht: 4 kg
Er zit nog een jaar en 6 maand garantie op de spelers...
Af te halen in Lommel (Belgisch Limburg tegen de nederlandse grens (valkenswaard) OF Vosselaar (Provincie Antwerpen Niet zo ver van Breda)
Greetz
Comment