Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te Koop: American Audio V5001 Versterker

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te Koop: American Audio V5001 Versterker

Beste mensen,

Hierbij verkoop ik mijn American Audio V5001 versterker. De versterker is ongeveer een half jaar oud en is verder weinig gebruikt. De rede dat ik de versterker verkoop is doordat ik waarschijnlijk ga overstappen op actieve speakers. Het is een hele mooie/krachtige versterker werkt verder helemaal perfect. Altijd netjes onderhouden en goed verzorgt wat ik overigens met al mijn apparatuur doe. Ik kan niks anders zeggen dan dat dit een zeer mooie versterker is die er nog zo goed als nieuw uit ziet. Heeft altijd netjes in een flightcase gezeten.

De nieuw prijs van deze versterker is €850,- ik begin met een prijs van €650,-.;) Maar breng gerust een leuk bod uit voor deze mooie versterker. Mocht je interesse hebben dan hoor ik dat graag, eventuele informatie over deze versterker is te vinden op internet en anders kan ik deze doormailen.;)

Hierbij een prijs aanpassing. Ik start met €600,- voor deze mooie versterker. Mocht je intresse hebben laat het me weten, het staat vrij om te bieden. Ik sta ook open voor een leuk bod.;)

Deze versterker is een echte krachtpatser

Comment

Oh wacht eens even voor €550 is natuurlijk een scherper prijsje. Heb je een nieuwe versterker nodig? Deze is echt perfect kost nieuw €850,- deze versterker is een half jaartje oud en nog helemaal nieuw. Weinig gebruikt verder en altijd in flightcase gezeten.

Comment

Prijs verlaging

Beste mensen,

Nu deze geweldige, en vooral lekker zware, versterker te koop voor €500. Het is een echt werkpaard een krachtpatser. Weinig gebruikt altijd netjes in een flightcase gezeten. Ongeveer een half jaar oud. Het is een mooie versterker;) hiermee haal je echt iets goeds in huis. Wij hebben deze altijd in combinatie gehad met 4x dap X15HL. Ik kan je vertellen dat klinkt zeer strak!!! Subwoofers beuken lekker door dan.

Comment

Originally posted by Ghost1 View Post
          Beste mensen,

Nu deze geweldige, en vooral lekker zware, versterker te koop voor €500. Het is een echt werkpaard een krachtpatser. Weinig gebruikt altijd netjes in een flightcase gezeten. Ongeveer een half jaar oud. Het is een mooie versterker;) hiermee haal je echt iets goeds in huis. Wij hebben deze altijd in combinatie gehad met 4x dap X15HL. Ik kan je vertellen dat klinkt zeer strak!!! Subwoofers beuken lekker door dan.
          is deze versterker nog te koop
          mail je maar naar
          marcovwgolf@hotmail.com

greetz

Comment

Ghost1: Laatste activiteit: 2 June 2010

Ik denk niet dat je veel kans maak.

Comment

Working...
            X