Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gevraagd: combicase, 2 HE + 10/12 HE

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gevraagd: combicase, 2 HE + 10/12 HE

Gezocht voor mijn 4 HE hoge rackPC, een leuk kistje er omheen.

Eisen:
    - Montagediepte: 45 á 50 cm (er moet een pc in met een diepte van ca. 45 cm)
    - Vrij nette staat (gebruikssporen geen probleem, moet wel fatsoenlijk zijn)
    - Hoogte: 4 of 5 HE

Wensen:
    - voorkeur voor een ABS flightcase (plastic), maar als je iets anders hebt staan kan dat ook interessant zijn

Budget: Rond de 50 euro, afhankelijk van het aangeboden spul en de staat hiervan, kan dus besproken worden.

Nog steeds op zoek ;) Eventueel mag een systeem als dit ook nog, zolang ik er een dun MIDI-controllertje, een toetsenbord en een 20 inch scherm in kan monteren op een of andere manier.

Comment

Even stof afvegen en een beetje veranderen.
      Heb besloten dat ik een 2/12 HE flightcase wil (zolang ik er maar een 4 HE rackpc in kan stoppen en de bovenkant kan vullen met zeer ondiep materiaal, o.a. plat MIDI-controllertje, LCD-scherm).

Mag enige gebruikssporen hebben maar dient nog wel toonbaar te zijn. Prijs in overleg en aan de hand van staat nader te bepalen.

Zo'n kistje zou ideaal zijn, maar wanneer ik hier niets kan vinden zal ik hem waarschijnlijk gewoon nieuw kopen. ;)

Comment

Een 4HE rack PC gaat niet in een 2/12 HE flightcase passen hoor ;)

Comment

Er is bij die cases meestal een 2 HE ruimte ingecalculeerd voor de hoogte van de mixer. Die heb ik niet nodig. ;)

Comment

Stof weggeveegd, want ik ben nog steeds op zoek. :mrgreen:

Mag ook een variant zijn met een laptop-desk voor montage van een 20 inch schermpje.

Comment

Shopperdeschop!
              Road Ready RRM2U zou perfect aan mijn eisen voldoen. Maar misschien heeft iemand nog iets leukers staan.

Comment

ik heb een kist staan voor een pc maar denk niet dat ze aan je eisen voldoet, is een kist voor een desktop pc in te zetten (rechtopstaand).
                ik denk dat ze oorspronkelijk gemaakt is om een powermac (je weet wel, die grijze bakken) te vervoeren

Comment

Nope, moet gaan dienen voor een 4 HE 19 inch PC. :)

(2/12 HE combicases hebben aan de voorkant vaak 2 HE ruimte + een blindplaat voor de mixer. Alleen heb ik geen mixer, alleen een plat scherm, plat keyboard en platte MIDI-controller)

Comment

Maar dan moet het wel heel plat zijn denk ik! Misschien beter 5 he?

Comment

Ik heb zelf wel een idee wat ik precies nodig heb hoor, geen paniek. En alles wat niet past maak ik wel passend.

Comment

Working...
                      X