Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Gemini CDMP-6000 dubbele CD speler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: Gemini CDMP-6000 dubbele CD speler

Wegens de geplande aankoop van 2x Pioneer CDJ-350 + (waarschijnlijk) Reloop RMX-40 doe ik mijn Gemini CDMP-6000 weg.

Ik heb deze pas in mijn bezit sinds 08-04-2010 (factuurdatum), en er zit dus ook nog zeer ruim garantie op.
    Hij is altijd goed onderhouden en heeft onder een (onofficiële, maar wel passende) stofhoes gestaan, daarnaast ook elke keer na gebruik goed 'schoongemaakt' met een ?"platenborsteltje"?.
    Zoals op de foto's te zien beschik ik nog over de officiële doos en handleiding. En daarnaast natuurlijk ook alle kabeltjes.

Het is een heel fijn ding dat naast (MP3)CD's ook USB sticks leest. Voor verdere specs verwijs ik toch graag door naar de productpagina bij Bax.

Foto's zijn te vinden op: deze site
    En daarnaast beantwoord ik graag alle vragen.

Vraagprijs: 425 (nieuwsprijs: 475)

425,- ga ik je er niet voor geven (kan ik net zo goed een nieuwe kopen) en daar zal je hem denk ik ook niet voor verkopen?
    wat dacht je van 300?
    Last edited by --Djdave--; Tuesday-13-07-2010, 20:08.

Comment

425 was ook meer een richtprijs, maar 300 komt echt niet in de buurt voor wat ik er voor wil.
      3 maandjes oud, weinig gebruikt en nog 100% in conditie...

Comment

Hey Marnick,

Ik zou het wel van je willen kopen voor 350,00. Laat me maar weten of je hiermee akkoord gaat!

Groet Stephan

Comment

Working...
        X