Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te Koop: Complete geluidsset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te Koop: Complete geluidsset

Bij deze bied ik mijn geluidsset aan. De afgelopen maanden loopt hij meer stof te happen dan dat hij fatsoenlijk ingezet wordt.
    Hieronder een lijst met de onderdelen waaruit de set bestaat. De nieuwprijzen zijn de huidige prijzen, niet wat ik er voor betaald heb 3 jaar geleden.

1x DAP Audio Paladium 1200 (Nieuwprijs: €329,-)
    De 1200 Watt versie uit de populaire DAP Audio Palladium hoog vermogen versterker reeks. Levert tweemaal 400 Watt RMS op 8 Ohm, tweemaal 600 Watt RMS op 4 Ohm of gebrugd maar liefst 1200 Watt RMS.

1x DAP Audio 2U 19"Flightcase (Nieuwprijs: €79,-)
    1x Behringer DX-626 (Nieuwprijs: €89,-)
    Behringer DX626 koop je bij Bax Music met 30 dagen bedenktijd. Voor 23:00 besteld = morgen in huis! We Support Your Stage

1x DAP Audio Mixer flightcase (Nieuwprijs: €88,68)
    2x DAP Audio MC-12 (Nieuwprijs p.s.: €87)
    Deze DAP MC-12 luidspreker is al vaak de keus geweest voor beginnende DJ\'s en drive-in shows omdat dankzij de lage aanschafprijs gelijk op feestjes gedraaid kan worden.

2x Omnitronic DX 1522 (Nieuwprijs p.s.: €73,55)
    2x Statief (Nieuwprijs p.s.: €30)
    4x Speakon 10 meter
    1x XLR -> Tulp(versterker naar mixer)
    1x Snakelight

Totale nieuwprijs ruim €900,-

Alles werkt prima, alleen hebben de MC-12 kabinette duidelijke gebruikerssporen. De grill is namelijk beschadigd, en dit is gaan roesten. Van 1 van de Omnitronic kabinetten is een connector een beetje los. Dit is zo weer vast te schroeven. Hij doet het verder wel.

Het hoeft uiteraard niet voor €900 weg want het is gebruikt, maar ik wil er wel een redelijk bedragje voor terug. Ik zat aan een bedrag rond de €500,- te denken.

De set kan in overleg uiteraard beluisterd worden.
    In onderdelen kan ook, maar dan moet ik zeker zijn dat ik alles kwijt raak.

Mvg
    Bart Kruiger

Nog even een fototje van de versterker en de mixer:

Last edited by docs911; Monday-12-07-2010, 13:09.

Vraagje: verkoop je ook los? En hoeveel inch is die mixer, want ik zoek nog een mixercase voor mijn Reloop RMX-30.

Comment

Zoals in de advertentie staat kan alles los, maar dan moet ik wel zeker weten dat ik alles kwijt raak ;)

Hoevoeel inch de koffer is weet ik eigenlijk niet, maar dit zijn de afmetingen:
      470 x 370 x 210 mm (LxWxH)

Comment

370 mm is 14.6 inch. Ik neem aan dat dit de buitenmaten zijn en 12" de binnenmaat is. Helaas is de RMX-30 10".
        Hierbij vervalt helaas mijn interesse.

Comment

Pricedrop: €400 complete set

Set werkt gewoon prima. Een aantal keren gebruikt, maar staat nu echt in de weg.
          Last edited by docs911; Tuesday-07-09-2010, 12:27.

Comment

Working...
          X