Bij deze bied ik mijn geluidsset aan. De afgelopen maanden loopt hij meer stof te happen dan dat hij fatsoenlijk ingezet wordt.
Hieronder een lijst met de onderdelen waaruit de set bestaat. De nieuwprijzen zijn de huidige prijzen, niet wat ik er voor betaald heb 3 jaar geleden.
1x DAP Audio Paladium 1200 (Nieuwprijs: €329,-)
1x DAP Audio 2U 19"Flightcase (Nieuwprijs: €79,-)
1x Behringer DX-626 (Nieuwprijs: €89,-)
1x DAP Audio Mixer flightcase (Nieuwprijs: €88,68)
2x DAP Audio MC-12 (Nieuwprijs p.s.: €87)
2x Omnitronic DX 1522 (Nieuwprijs p.s.: €73,55)
2x Statief (Nieuwprijs p.s.: €30)
4x Speakon 10 meter
1x XLR -> Tulp(versterker naar mixer)
1x Snakelight
Totale nieuwprijs ruim €900,-
Alles werkt prima, alleen hebben de MC-12 kabinette duidelijke gebruikerssporen. De grill is namelijk beschadigd, en dit is gaan roesten. Van 1 van de Omnitronic kabinetten is een connector een beetje los. Dit is zo weer vast te schroeven. Hij doet het verder wel.
Het hoeft uiteraard niet voor €900 weg want het is gebruikt, maar ik wil er wel een redelijk bedragje voor terug. Ik zat aan een bedrag rond de €500,- te denken.
De set kan in overleg uiteraard beluisterd worden.
In onderdelen kan ook, maar dan moet ik zeker zijn dat ik alles kwijt raak.
Mvg
Bart Kruiger
Nog even een fototje van de versterker en de mixer:
Hieronder een lijst met de onderdelen waaruit de set bestaat. De nieuwprijzen zijn de huidige prijzen, niet wat ik er voor betaald heb 3 jaar geleden.
1x DAP Audio Paladium 1200 (Nieuwprijs: €329,-)
1x DAP Audio 2U 19"Flightcase (Nieuwprijs: €79,-)
1x Behringer DX-626 (Nieuwprijs: €89,-)
1x DAP Audio Mixer flightcase (Nieuwprijs: €88,68)
2x DAP Audio MC-12 (Nieuwprijs p.s.: €87)
2x Omnitronic DX 1522 (Nieuwprijs p.s.: €73,55)
2x Statief (Nieuwprijs p.s.: €30)
4x Speakon 10 meter
1x XLR -> Tulp(versterker naar mixer)
1x Snakelight
Totale nieuwprijs ruim €900,-
Alles werkt prima, alleen hebben de MC-12 kabinette duidelijke gebruikerssporen. De grill is namelijk beschadigd, en dit is gaan roesten. Van 1 van de Omnitronic kabinetten is een connector een beetje los. Dit is zo weer vast te schroeven. Hij doet het verder wel.
Het hoeft uiteraard niet voor €900 weg want het is gebruikt, maar ik wil er wel een redelijk bedragje voor terug. Ik zat aan een bedrag rond de €500,- te denken.
De set kan in overleg uiteraard beluisterd worden.
In onderdelen kan ook, maar dan moet ik zeker zijn dat ik alles kwijt raak.
Mvg
Bart Kruiger
Nog even een fototje van de versterker en de mixer:
Comment