Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te Koop: Pioneer DJM400, 2x CDJ400

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te Koop: Pioneer DJM400, 2x CDJ400

Hallo,

Ik zet hierbij mijn Dj-set te koop bestaande uit een DJM 400 en 2 CDJ's 400. De set is vrij weinig gebruikt en ondanks zijn leeftijd 1.5 jaar, verkeerd hij toch nog in nieuwstaat. De set is alleen thuis gebruikt en heeft altijd afgedekt gestaan als hij niet werd gebruikt. Alle kabels, handleidingen en dozen zijn aanwezig.

Foto's:

Info: http://www.bax-shop.nl/producten-uit...t-details.html

Dus even in het kort:

Nieuwstaat
    1.5 jaar oud, dus nog garantie tot december 2010
    Alleen thuis gebruikt
    Alles aanwezig

Vraagprijs: 1350 euro

Schopje,

Gaat ook weg tegen een goed bod!

Comment

Kicken pas na 2 weken inactiviteit s.v.p.

Comment

Helaas is je vraagprijs veel te hoog ik kan deze set voor 1250 incl btw. kopen bij een officieele pioneer dealer in nederland dan heb ik een nieuwe set en 2 jaar garantie.

Comment

Er staat toch ook dat je een goed bod mag doen? En als je het voor die prijs nieuw kan kopen, prima. De TS mag zijn eigen vraagprijs bepalen.

Comment

Dan bied ik 950,-

Comment

Ik heb echt geen idee welke winkel jij dan bedoeld en eigenlijk maakt dat me ook niet zoveel uit.
              Als ik zoek worden 2x CDj400 vaak aangeboden voor +- 900 euro, dus op een bod van 950 voor alles ga ik niet in (ze verkeren nog in topstaat)

Comment

Veeg veeg veeg. Prima dat je iets voor een bepaalde prijs kunt kopen, de TS bepaalt zijn eigen prijs. Nutteloos om daar steeds weer over te beginnen..

Comment

Nieuwe prijs 1250 (hoeft niet weg)

Comment

Working...
                  X