Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te Koop: Flightcases, Scans, TV-monitoren (karaoke)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te Koop: Flightcases, Scans, TV-monitoren (karaoke)

DJ Café SOL aan het Rembrandtplein is dicht. De ruimte is overgenomen door het naastgelegen horecabedrijf Smokey, dat er een nieuw café zal beginnen.
    Het management van SOL geeft aan dat de reden voor het vertrek is dat het na 6 jaar op het Rembrandtplein tijd is voor een nieuwe uitdaging en locatie. Bovendien speelt mee dat er nog steeds geen plannen zijn om het Rembrandtplein grondig op te knappen.
    SOL is momenteel op zoek naar een nieuwe en grotere locatie. In de zes jaar dat Sol op het Rembrandtplein zat hebben veel grote nationale en internationale dj's gedraaid in de kleine club.

bron http://www.at5.nl

Jammer, Ik kwam er wel eens, en vondt het wel een relaxte tent, hoop dat ze snel een andere lokatie hebben en weer kunnen draaien.

Comment

Indd. klone,

En jij weet hoe het zit :P
      Had je demo nog gehoord van Johan.
      Klonk wel lekker :D

Comment

Te Koop: Flightcases, Scans, TV-monitoren (karaoke)

Ik heb nog te koop staan.
        (reeds al op zeelandNet te koop aangeboden)

1x Grote flightcase van ongeveer (120 x 50 x 50) (momenteel zonder wieltjes) (zelfbouw)
        2x 17 inch monitoren in zelfbouw flightcase (40 x 40 x 40) (powercon & vga aansluiting)
        2x flightcase (zelfbouw) ongeveer (70 x 40 x 40)
        1x defecte Antari Z-150 Mini Fazer (nu weinig meer te krijgen) (mag weg voor onderdelen???)
        1x 6 HE kunstof flightcase (in goede staat)
        2x American Dj RG Scan waarvan 1 defect in gobowiel (pakt z'n gobo's maar voor de helft) (mogelijk tandwiel even tandje versteken)

ook nog diverse filterframes voor PAR 56 zowel zwart als chroom

Foto's hier te zien:

Gelieve 1 bod voor alles, ook losse verkoop van spullen!
        Graag serieuze reacties want boden van 50 euro voor alles ga ik niet op in! 8)
        Voor een kleine meerprijs ben ik bereid om het zelf te komen brengen! :D

Comment

E 125,-

Comment

Graag een serieus bod,
            De scans hebben mij nieuw 700 euro gekost dus met 125 voor alles lijkt me niet echt reeel :wink:

Sorry dati k geen vraagprijs erbij heb maar heb momenteel een bod van 200 euro op de scans lopen, andere prijzen voor kisten e.d. moet je mailen en bieden! (serieus graag)

Comment

Originally posted by Pim
              Graag een serieus bod,
              De scans hebben mij nieuw 700 euro gekost dus met 125 voor alles lijkt me niet echt reeel :wink:
              Dan ben je behoorlijk opgelicht toen der tijd.

de RG is opgevolgd door DJ SCAN 250 HP. En deze kosten maar 150 euro per stuk nieuw!

Dus als je een bod hebt van 200 zou ik dat zeker nemen. Zulke goede scanners zijn het nou niet.

Comment

Heb ze destijds niet hier in Nederland gekocht.
                De scans doe ik inderdaad weg omdat ze me tegenvallen qua snelheid en wattage lamp daar ben ik gewoon eerlijk in.

Gewoon bieden zou ik zeggen hiervoor.

Comment

Working...
                X