Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Reloop Digital Jockey 2 (Interface Edition) + Traktor LE

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: Reloop Digital Jockey 2 (Interface Edition) + Traktor LE

Hallo,

Ik verkoop mijn Reloop Digital Jockey 2 (Interface Edition) met Traktor LE voor 230,- euro, serieuze boden worden overwogen. Ik heb hem begin februari 2010 aangeschaft en heb er daarna ongeveer 3 maandjes wekelijks mee gespeeld. Daarna besloot ik hem in de originele doos op te bergen en hem te verkopen maar dit is er voor een lange tijd niet van gekomen. Hoewel ik dat nu dus wel doe. Ik verkoop hem simpelweg omdat ik nu in mijn examenjaar zit en hem tijdens mijn opleiding totaal niet nodig heb.

De midi-controller is nog in perfecte staat, alleen misschien iets minder glimmend dan wanneer hij voor het eerst uit de doos werd gehaald, dit wil niet zeggen dat er krassen op zitten ofzo (want daar is geen sprake van), alleen misschien een klein beetje stoffig. Alle knoppen werken en voelen allemaal nog hetzelfde aan als bij aanschaf van het produkt. Deze midi-controller werkt het best met de software Traktor. Vandaar dat ik mijn Traktor LE er ook bij verkoop. Er is geen geluidskaart meer nodig want die zit ingebouwd in de midi-controller zelf. Als je een goede stereo-installatie hebt dan is hij simpel met het bijgeleverde kabeltje (waar je er 1 van extra mee krijgt) aan te sluiten, ook krijg je de usb-kabel en dan kun je al bijna beginnen (alleen nog installeren met Traktor LE CDtje).

Wat info over de Reloop Digital Jockey 2 (Interface Edition):
    ■Professional DJ USB/MIDI controller with integrated audio interface
    ■Integrated 4 channel USB audio interface with 16 bit/48 kHz
    ■Stereo RCA inputs (with phono pre-amp) in order to connect CD players and turntables plus 6.3 mm microphone jack (with an equalizer of its own)
    ■Stereo RCA outputs for the connection of a master sound system and 6.3 mm headphones jack for direct monitoring (with an equalizer of its own)
    ■Record gain at the device's front side
    ■ASIO drivers with minimum latency and best audio characteristics
    ■Optimized for the world's leading mixing software Traktor PRO (clearly arranged shift double assignment, control of up to 4 decks)
    ■Comes with Native Instruments Traktor LE
    ■All controllers in full size
    ■Altogether 73 MIDI controllers (42 buttons, 5 faders, 9 encoders, 6 push encoders, 9 turning knobs, 2 touch-sensitive jog wheels)
    ■All MIDI controllers are freely assignable
    ■USB bus power: power supply also possible via USB
    ■Anti-theft device: Kensington safety slot
    ■Mac OSX and Windows XP/Vista compatible
    ■Clearly arranged mixer/CD player design for quick and easy access

Prijs: 230,- euro, serieuze boden worden overwogen. Ben je geinteresseerd of wil je meer weten over de status van het produkt of gewoon meer over het produkt zelf dan kun je mij gerust mailen (lode_hendriks@hotmail.com). Ik woon in Haarlem, en zal dagelijks mijn mail checken.

Mvg,

Lode Hendriks

Dan ga ik er vanuit dat je topic in het Tweedehands Archief dicht kan.

Comment

Klopt, had hem verkeerd gepost maar kan geen delete knopje vinden. Kon wel leuk alle tekst verwijderen maar dan zou hij er nog steeds staan toch?

Comment

Precies, zo is het ook opgelost. ;)

Comment

Working...
        X