Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Complete lichtset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marcello
    je bent hopeloos stef!!!

:lol: :lol: :lol: :lol:
    Thank you, thank you....you're far to kind!

Comment

jah dat zal :lol:

maar stef onze meeting wanneer is dat?

Comment

gewoon aan djs vrage of ze willen kome en je een paar dage of een dagie les willen geven ik heb het gewoon helemaal in me eentje me techniek moeten ontdekken gewoon blijven proberen en op het zelfde ritme over gaan dan ben je al weer een stap verder !!!!!

Comment

Je had mij eens moeten horen toen ik begon,klonk nergens naar.
          Zelf denk ik dat niemand je dat kan leren,je moet eerst leren tellen (de bass).
          Ik ben er wel van overtuigt dat als je het een beetje kan,dat men het je wel kan leren want dan begrijp je ze beter.
          Lopen leer je tenslotte ook niet in 1 dag.

Comment

dj school goringem is wel ok heb wel eens een workshop in het buurthuis van hun meegedaan was een goeie kennismaking met draaien. probeer ook eens je lokale radio station breng ze op het idee voor een curses had ook een curses gevolgd bij de lokale radio station in zandvoort heb er veel van geleerd en als afsluiter een contest in een kroeg

Comment

ik ga binnenkort ook ff naar hun toe... ff scratch workshopje doen :P

Comment

Ah nee he, da's MIJN Avatar!!!! Daar heb je geen toestemming voor gekregen of wel?!?!?!

Geintje, ik ben toch op zoek naar een nieuwe (maar eerst een nieuwe pc met minimaal win2000 i.p.v 95 :oops: :oops: :oops:

Comment

Originally posted by djtnox
                  maar eerst een nieuwe pc met minimaal win2000 i.p.v 95 :oops: :oops: :oops:
                  Zo! jij bent ver in het verleden blijven hangen 8O

Me oma heeft zelfs al Windows XP 8) (ookal heb ik dat er voor haar opgezet :wink: )

Comment

wacht nog even en koop dan Longhorn, de nieuwste versie van windows :P :P :P Man, I can't wait!!!

Comment

Originally posted by NBeat
                      wacht nog even en koop dan Longhorn, de nieuwste versie van windows :P :P :P Man, I can't wait!!!
                      Uhm, dan ga ik nu even roet in het eten gooien :twisted: :wink: , want Longhorn zal er nooit meer komen. Microsoft heeft zijn nieuwe Windows, Vista genoemd. Vorige week bekend gemaakt. Deze versie zal in de zomer van 2006 verschijnen, dus wordt nog even wachten.

Sorry was even tussendoor. Back to Topic!

Comment

Eigenlijk had dat longhorn of vista al lang er moeten zijn!!

Deze zomer al!!

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel

Deze zomer al!!
                          Ach Wessel, je kent Microsoft, ze brengen liever iets goeds uit met iets minder fouten, dan iets vol met fouten :lol: :D ...

Máár, ons geduld word denk ik meer dan beloond!

Comment

Originally posted by DJInsidious
                            Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel

Deze zomer al!!
                            Ach Wessel, je kent Microsoft, ze brengen liever iets goeds uit met iets minder fouten, dan iets vol met fouten :lol: :D ...

wou je zeggen dat er in de andere windows versie's geen fouten zitten :S

Windows is 1 grote fout :twisted:

Comment

Originally posted by DJ-BasRose
                              wou je zeggen dat er in de andere windows versie's geen fouten zitten :S

Windows is 1 grote fout :twisted:
                              Citeer letterlijk uit mijn vorige post:

Originally posted by DJInsidious

Weet ook heel goed dat Windows één grote blunder is, vandaar ook mijn bovenstaande opmering Bas-Rose.

Comment

ok duidelijk zullen we maar weer ontopic gaan dan 8)

Comment

Working...
                                X