Originally posted by marcello
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Te koop: Complete lichtset
Collapse
X
-
Je had mij eens moeten horen toen ik begon,klonk nergens naar.
Zelf denk ik dat niemand je dat kan leren,je moet eerst leren tellen (de bass).
Ik ben er wel van overtuigt dat als je het een beetje kan,dat men het je wel kan leren want dan begrijp je ze beter.
Lopen leer je tenslotte ook niet in 1 dag.
Comment
-
dj school goringem is wel ok heb wel eens een workshop in het buurthuis van hun meegedaan was een goeie kennismaking met draaien. probeer ook eens je lokale radio station breng ze op het idee voor een curses had ook een curses gevolgd bij de lokale radio station in zandvoort heb er veel van geleerd en als afsluiter een contest in een kroeg
Comment
-
Originally posted by NBeatwacht nog even en koop dan Longhorn, de nieuwste versie van windows :P :P :P Man, I can't wait!!!
Sorry was even tussendoor. Back to Topic!
Comment
-
Originally posted by drive-in apollo DJ WesselEigenlijk had dat longhorn of vista al lang er moeten zijn!!
Deze zomer al!!
Máár, ons geduld word denk ik meer dan beloond!
Comment
-
Originally posted by DJInsidiousOriginally posted by drive-in apollo DJ WesselEigenlijk had dat longhorn of vista al lang er moeten zijn!!
Deze zomer al!!
Windows is 1 grote fout :twisted:
Comment
-
Originally posted by DJ-BasRosewou je zeggen dat er in de andere windows versie's geen fouten zitten :S
Windows is 1 grote fout :twisted:
Originally posted by DJInsidiousAch Wessel, je kent Microsoft, ze brengen liever iets goeds uit met iets minder fouten, dan iets vol met fouten :lol: :D ...
Comment
Comment