Hierbij bied ik mijn Allen & Heath XOne DX Premium DJ MIDI controller/audio interface aan voor €899,-
De mixer is nog geen jaar oud. Ik heb hem gekocht met de ambitie om digitaal te gaan draaien, maar al snel kwam ik er achter dat draaien met CD's toch meer voor mij is.
Over de mixer! Het is een super apparaat. De knoppen en faders voelen stevig aan en draaien niet tè makkelijk en voelen robuust aan. De ingebouwde geluidskaart is geweldig!
Het bijgeleverde programma Seratio ITCH (speciaal ontworpen voor deze mixer) werkt na mijn menig prima. De mixer werkt ook prima met Traktor. Met andere DJ programma's heb ik hem niet gebruikt.
Ik heb de mixer nooit intens gebruikt en hij heeft alleen op me kamer gestaan, uit het stof uiteraard. Al het toebehoren is aanwezig net als originele verpakking
Geliefd per email contact op te nemen op: derekterijdt@live.nl
Specificaties:
- MIDI controller
- 24Bit/96kHz audio interface
- inclusief Serato ITCH
- draaien met 4 virtuele decks
- hoofdtelefoon uitgang
- gebalanceerde RCA en XRL uitgangen
- aparte audio uitgang voor de DJ booth
- volledig compatible met andere software
De mixer is nog geen jaar oud. Ik heb hem gekocht met de ambitie om digitaal te gaan draaien, maar al snel kwam ik er achter dat draaien met CD's toch meer voor mij is.
Over de mixer! Het is een super apparaat. De knoppen en faders voelen stevig aan en draaien niet tè makkelijk en voelen robuust aan. De ingebouwde geluidskaart is geweldig!
Het bijgeleverde programma Seratio ITCH (speciaal ontworpen voor deze mixer) werkt na mijn menig prima. De mixer werkt ook prima met Traktor. Met andere DJ programma's heb ik hem niet gebruikt.
Ik heb de mixer nooit intens gebruikt en hij heeft alleen op me kamer gestaan, uit het stof uiteraard. Al het toebehoren is aanwezig net als originele verpakking
Geliefd per email contact op te nemen op: derekterijdt@live.nl
Specificaties:
- MIDI controller
- 24Bit/96kHz audio interface
- inclusief Serato ITCH
- draaien met 4 virtuele decks
- hoofdtelefoon uitgang
- gebalanceerde RCA en XRL uitgangen
- aparte audio uitgang voor de DJ booth
- volledig compatible met andere software
Comment