Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Drive-in show opruiming

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: Drive-in show opruiming

Wegens het stoppen met het verzorgen van drive-in shows en het geheel meer te richten op special effects, zet ik wat materiaal te koop.

Vermeld bij je bod het item (of de items) waar je op biedt, waar je vragen over hebt etc. Dan houden we het overzichtelijk.

Extra foto's maak ik alleen op verzoek en alleen bij serieuze interesse aangezien het vrij veel is.

ITEM 1
    XXL Powersound 15 inch actieve luidsprekers met kabels en statieven. VERKOCHT

Zijn aangekocht als showroommodellen. Hebben het speakerkast-ontwerp van de oude JBL Eon versie, maar is uiteraard wel een budgetvariant. In deze prijscategorie zul je niet snel wat beters vinden. Klinken vrij netjes en zijn ideaal voor allround muziek. Komt nog erg veel vanaf qua geluid. Kasten hebben altijd naar tevredenheid gepresteerd en zijn netjes behandeld. Bon nog aanwezig. Je krijgt er 2x een mono RCA kabel bij á 20 meter, twee speakerstatieven en twee korte stroomkabels.

Punten van aandacht:
    - lichte gebruikssporen
    - heeft geen clip limiter (is geen probleem als je goede oren hebt en je meters in de gaten houdt)
    - diepere kras bij één van de hoorns, niet storend (en zeker niet in het donker)
    - RCA inputs/outputs, ook kun je 2 mics aansluiten met een galmpje er op
    - logo's zijn er af, kan ik er los bijleveren

Foto1
    Foto2

Richtprijs: € 325,- voor de set inclusief kabels (tulp 2x 20m en stroomkabel) en statieven. Verzenden niet mogelijk, bezorgen in de regio in overleg.

[edit 20-03-2011]
    Krasje
    De wat diepere kras op de hoorn van een van de luidsprekers, niet zichtbaar in het donker
    Foto1
    Foto2
    Foto3

ITEM 2 VERKOCHTPAR 56 set: 4x Par 56 met T4 en kleurenfilters

Set is altijd netjes behandeld en in een doos vervoerd. Heeft daarom vrij weinig gebruikssporen. Lampen die er in zitten zijn NSP of MFL, stralen vrij goed af in ieder geval. Geleverd inclusief filtersetje van een stuk of 12 filters. Merk parren is Showtec, merk T4 is Eurolite. Bon van de T4 nog aanwezig, handleiding waarschijnlijk ook wel.
    Leeftijd van de parren is ongeveer 6 jaar, T4 komt uit september 2006. Je ziet het er echter niet aan af.

Actiefoto

Richtprijs: € 150,- voor de set: Dimmerbalk, 4x par 56 zwart, lampen, setje filters en een spigot-adapter naar 35mm.
    Wordt niet verzonden, bezorgen in de regio in overleg.

[edit 20-03-2011]
    Foto1
    Foto2

ITEM 3
    Ghost Green 30mW laser VERKOCHT

Laser waar ik erg veel plezier van gehad heb. Wordt geleverd in een simpel aluminium koffertje, doos nog aanwezig. Is via DMX aan te sturen op 4 kanalen, plastic behuizing, ophangbeugel. In perfecte staat. Kunnen veel leuke figuren uit gehaald worden.

Actiefoto 1
    Actiefoto 2
    Productfoto zie je als je even googelt. ;)

Richtprijs: € 60,-
    Kan verzonden worden op verzoek, risico en kosten koper.

ITEM 4 VERKOCHT
    2x Aztek DJ Robo met flightcase

Scanners zijn bij Bax-shop gekocht toen ze nog op het zolderkamertje zaten. Zijn dus al vrij oud, vermoedelijk 5 jaar. De staat van de scanners is echter nog meer dan prima voor hun leeftijd. Een van de scans heeft ooit een stootje gehad en mist een klein strookje plastic aan de onderkant. Zie je niks van, een kniesoor die daar op let. ;)
    Stroomkabels (IEC - schuko) krijg je er bij, geleverd in een Dap gestoffeerde waaibomenkist.

Scanners zijn dit model, alleen zonder microfoongevoeligheid en met iets andere DMX-indeling.

Actiefoto 1
    Actiefoto 2

Richtprijs: € 200,-
    Wordt niet verzonden, originele dozen vermoedelijk nog aanwezig maar zou ik uit moeten zoeken. Bezorgen in de regio mogelijk in overleg.

[edit 20-03-2011]
    Foto1
    Zichtbare kleine schade, klein reepje plastic afgebroken, niet hinderlijk
    Foto2
    Foto3

ITEM 5 VERKOCHT
    Showtec Lite 4, powered versie met DMX uit.

Controller is tegelijk aangeschaft met de parren, dus is ook al een paar jaar oud. Er is ooit 1 LEDje kapot geweest na 2 jaar (even uit mijn hoofd bij kanaal 4), maar is netjes vervangen en heb er sindsdien geen enkel probleem meer mee gehad. Heeft altijd braaf zijn werk gedaan. Verder is één van de klepjes aan de achterkant afgebroken, niets aan te doen, niet storend.
    Is dit model. Ideale controller om vier parren mee aan te sturen, bij de meesten wel bekend. Heeft wat inbouwkrasjes maar is verder altijd netjes behandeld.

Controllers worden naar mijn weten niet meer gemaakt in deze uitvoering, zijn in ieder geval niet meer terug te vinden op de site van Highlite.

Richtprijs: €125,-
    Kan eventueel verzonden worden, risico en kosten koper.

ITEM 6 VERKOCHT
    Discomeubel met optioneel LED-tubes.

Het meubel is bij de meesten van jullie wel bekend. Is bij mijn vader op het werk vandaan gekomen en is ooit beursstand geweest voor Elektra Beckum (of iets in die zin). De beursstand is helemaal verbouwd om het te optimaliseren naar deze vorm. Wordt geleverd inclusief zwarte doeken die met gordijnhaken in de uitsparingen gehangen worden en eventueel met de welbekende goedkope American DJ LED-tubes (4x). Afstandsbediening krijg je er dan ook bij.
    Verder hebben we nog wat onderdelen over (driehoekige en vierkante traanplaat, extra paal), krijg je er ook bij.

Opbouw origineel

Geheel staat momenteel klaar als vier delen met 8 dwarsliggers en drie traanplaat-delen, maar kan helemaal gedemonteerd worden (vergt dan wel meer opbouwwerk). Meubel is echt ongelofelijk robuust en staat eenmaal opgezet als een huis. Is erg representatief, strak en breed.

Meubel is momenteel geoptimaliseerd voor:
    [combicase 6/12 HE][laptop][combicase 6/12 HE] en mijn lengte. Is in hoogte te verstellen dankzij het stellage-systeem, dus voor iedereen aan te passen.

Meubel is verder ook in stukken te gebruiken, 1, 2 of 3 delen.
    Kale opstellingsfoto
    Oude foto meubel, kaal
    Indruk foto
    Impressiefoto 1
    Impressiefoto 2
    Impressiefoto 3

Richtprijs: € 250,- of een goed bod.
    Wordt niet verzonden in verband met totaalgewicht, bezorgen in de regio in overleg.

ITEM 7
    Lichtkrant, rood
    volgens mij 16 karakters tegelijk. Geleverd met voetje en adapter, je kunt er zelf teksten in zetten en wat tekentjes bijvoegen. Leuk dingetje verder. Heeft kleine schade aan het voetje bij het bevestigingsdeel voor de lichtkrant, is verder niet storend.

Te zien met welpies d'r op
    Te zien op meubel

Richtprijs: € 40,-
    Verzenden mogelijk, kosten en risico koper

[edit: 20-03-2011]
    Foto1
    Een van de knopjes op het voetje is half afgebroken, lichtkrant staat er nog steeds stabiel op dus dat is geen probleem.
    Foto2
    Foto3

ITEM 8 VERKOCHT
    Flyght Pro 6/12 HE combicase (optioneel 2x)

Heb twee van deze cases staan, eentje voor licht, eentje voor geluid. Inruil van compactere kisten is mogelijk:
    1x case met 12 HE boven, 4 HE inbouw front (voor rackpc met dunne controllertjes er bovenop)
    1x case met 10 of 12 HE boven, 4 HE inbouw front (voor mixer, dubbele CD-speler, aansluitpaneeltjes)

Hebben lichte krasjes en gebruikssporen, maar ze zien er verder nog heeeeel netjes uit. Zijn altijd met zorg vervoerd ondanks dat het maar kistjes zijn. Wil zelf iets compacters.

Richtprijs:
    € 90,- per stuk wegens goede staat cases. Worden niet verzonden. Bezorgen in de regio in overleg.

[edit 25-03-2011]
    Foto1
    Foto2
    Foto3

ITEM 9
    Showtec DJ-switch 3 HE 10x zonder flash VERKOCHT

Schakeldoosje met 10 afgezekerde schakelaars, 10x 230V schuko uit. Indicatielampje per schakelaar. Heeft labels, kunnen eenvoudig verwijderd of vervangen worden. Is dit model. Heeft lichte inbouwsporen, maar is met zorg behandeld.

Wil zelf een compactere knoppendoos.

Richtprijs: € 35,-
    Verzenden mogelijk, risico en kosten koper.

ITEM 10
    Blacklight 30cm o.i.d. VERKOCHT
    Heeft een blauw/paarse behuizing, ooit eens stootje gehad en een stukje plastic er af. Werkt perfect verder. Eenvoudig aan muur te bevestigen.

Bieden vanaf €1,- of iets lekkers. :D

ITEM 11 VERKOCHT
    IMQ Stage Line draadloze microfoon

Heeft flink wat gebruikssporen, werking is soms niet helemaal 100%. Wordt geleverd als setje van microfoon + ontvanger. Ontvanger is gemodificeerd door de vorige eigenaar en heeft nu een vaste stroomadapter (dus niet los te halen)
    Vrij oud model, even uit mijn hoofd alleen instellingsmogelijkheden voor het volume en één antenne.

Prijs: Bieden.

[edit 20-03-2011]
    Foto1
    Foto2
    Frequentie = 185.150 MHz
    Merk + type: IMQ Stage Line Wireless System 100
    6.35mm jackplug output, je krijgt er een mono jack kabeltje bij met haakse plug.
    Last edited by Rick; Wednesday-18-05-2011, 09:34. Reason: foto-edit

Interesse in item 4,6,7. Maak daar is een mooi prijsje voor

Comment

Ik zag dat ik een nummerings-fout gemaakt heb. Check de lijst nog even of de nummers nog kloppen, dan maak ik een prijsje voor je.

Comment

Ja, dat zag ik. Daarop had ik zelf al de goede nummering gedaan, dus het klopt!

Alleen zijn de scanners wel 3pins op dmx te besturen? Anders vervalt mijn interesse voor kavel 4 namelijk al(als dat niet kan)

Meubel wel met ledtubes, graag!
        Last edited by DjRRRenetjuh; Sunday-30-01-2011, 19:02. Reason: Had toch nog wat vragen

Comment

Met LED-tubes er bij, wat denk je van 500 euro? Dan krijg je de LED-tubes er in principe gratis bij.

Scans zijn 6-kanaals DMX met 3-polig XLR ja

Comment

Die gohst green laser. wat voor functies kun je aansturen met die 4 DMX kanalen??

Comment

kanaal 1: werkmodus
              kanaal 2: patroonkeuze
              kanaal 3: links/rechts op/neer beweging
              kanaal 4: scansnelheid

Comment

Mijn interesse is bij nadert inzien vervallen. Alleen nog in de ledtubes. prijs?

Comment

Gaan voorlopig niet los weg.

Comment

voor meubel met led tubes wil ik een bod doen van 400 Euro

Gr Dylan

Comment

Heb je even een PM gestuurd. ;)

Comment

Meubel is vanavond verkocht incl. LED-tubes. Rest van de items nog beschikbaar.

Comment

Toepasselijke schop!

Niet eens met de richtprijs? Doe me eens een tegenbod.

Comment

Item 3 en 10 (laser en blacklight) zijn verkocht.
                            Last edited by Rick; Saturday-19-02-2011, 13:57.

Comment

Rick, ik herinner me toch echt niet dat ik een lichtkrant heb meegenomen. ;)

Je zal de laser en blacklight bedoelen.

Werkt trouwens super op DMX. :D

Comment

Working...
                              X