Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Drive-in show opruiming

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rick View Post
    Item 2 (parrenset met T4) is zo goed als verkocht en krijgt vrijdag een nieuw baasje. Blijft de rest nog over.

En samengaand met deze berichtgeving ook maar het volgende;

Help-me-er-vanaf prijsjes:
    Scanners + case: 175 euro
    Lite-4 controller: 100 euro
    Flyght 6/12 HE combicases: 90 euro per stuk, 160 voor beiden. Eentje kan zo worden meegenomen, die ander moet ik nog leeghalen. ;)
    Maak is een mooi prijsje voor alles.

Comment

350 euro. Verzenden gaat dan niet lukken (scans vertrouw ik niet met TNT, cases zijn groot), afhalen in Goes kan wel, maar dan wel bij het kantoorpand en niet bij de showroom. ;)

Comment

350 euro. Verzenden gaat dan niet lukken (scans vertrouw ik niet met TNT, cases zijn groot), afhalen in Goes kan wel, maar dan wel bij het kantoorpand en niet bij de showroom. ;)
        Dan gaat helaas mijn interesse over!

Comment

Als het probleem hem zit in transport (mogelijkheden) kan ik eventueel Rick helpen om de spullen te (laten) verzenden via een Express service. Die zijn een stuk voorzichtiger en betrouwbaarder met pakketten dan de vrienden van TNT.

Comment

In dat geval kan verzending geregeld worden, maar op kosten en risico koper. :)
            Zal dan natuurlijk wel zorgen dat de scans goed in hun kistje ingepakt worden en dat er wat omheen zit. Lite4 schroef ik dan wel in één van de kistjes, dan kan er zeker niets mee gebeuren.

Comment

In dat geval kan verzending geregeld worden, maar op kosten en risico koper. :)
              Zal dan natuurlijk wel zorgen dat de scans goed in hun kistje ingepakt worden en dat er wat omheen zit. Lite4 schroef ik dan wel in één van de kistjes, dan kan er zeker niets mee gebeuren.
              Dan helaas nog geen interesse. Prijs is me zowiezo VEELSTE veel.

Comment

Wat zou dan volgens jou een acceptabele prijs zijn + redenatie? Want in mijn ogen zijn de prijzen niet meer dan redelijk.

Comment

Goed, 325 euro voor de hele santekraam, krijg je de lichtkrant er ook nog gratis bij. Het staat in de weg!

Comment

1 case is verkocht, heb eventueel nog een andere staan die weg mag.

Comment

Lite 4 is ook verkocht.

Comment

Zo. Alles is weg, op de lichtkrant na. Wie maakt me los?

Comment

Working...
                        X