Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gezocht: 2X Pioneer CDJ1000 MK3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezocht: 2X Pioneer CDJ1000 MK3

hoi,
    ik ben benieuwd naar jullie mening over de hipste club van nederland op dit moment (qua publiek bedoel ik)

zie: http://www.deejayforum.nl/forums/mod...viewforum&f=35

Comment

Welke vind jij de hipste dan?
      Daar staan er een paar, maar welke vind jij het coolst?

Ik ben nog in geen 1 discotheek geweest :oops:
      Alleen 1x in paradiso....maar paradiso is niet echt een discotheek toch?

Comment

Ik bedoel dat hier een compleet forum voor gemaakt is!

Comment

Wel.....de beste discotheek van Nederland wordt a.s. dinsdag gekozen tijdens de Nightlife Awards....

Comment

Originally posted by Stephanie!
            Wel.....de beste discotheek van Nederland wordt a.s. dinsdag gekozen tijdens de Nightlife Awards....
            Die awards zijn inmiddels geweest :wink:
            Welke discotheek is het geworden??

Comment

populairste dancafe nationaal: Men at Work, Almere

Populairste discotheek nationaal: Ciylife, Reeuwijk (Waar ik wel eens draai en vaak kom)

Populairste uitgaanscentrum nationaal: Hollywood Music Hall, Rotterdam

Populairste Club nationaal: Matrixx, Nijmegen

Populairste product innovatie: Pioneer DVJ-X1

Populairste VIP DJ: Jamie & Spike van direct

Die laatste begrijp ik zelf niet helemaal maar k denk dat ik niet de enige ben :D

Comment

Originally posted by DJ-BasRose
                Populairste VIP DJ: Jamie & Spike van direct
                Die laatste begrijp ik zelf niet helemaal maar k denk dat ik niet de enige ben :D
                VIP DJ's zijn gewoon een commercieel marketing geintje....laat een BN-er plaatjes draaien en het publiek komt er wel op af.....de kleine meisjes gillen toch wel bij alles wat ze doen of het technisch nou klopt of niet.

Voorbeeld; een bureau neem Geert Hoes op in z'n bestand als VIP DJ, op mijn vraag of ze hem wel es hebben horen draaien komt het antwoord....Neuh, maar hij verkoopt gewoon. Vraagprijs: ettelijke duizenden euro's voor 2 uurtjes :( It's all about the money..... BN-ers die een beetje meeliften op de DJ-hype.

Backstage sprak in Froukje de Both even, vroeg of zij nog wel eens draaide als VIP DJ...antwoord was nee, dat grapje heb ik geen tijd meer voor. Jaja.....een beetje echte dj zet alles opzij om te kunnen draaien!!!(Wel een beetje gemene vraag trouwens....want ik wist dat als ze draaide er een pro naaststond die de plaatjes aangaf) Dat even ter vergelijking.

Misschien leuk idee om Gerard Joling als kok in een 3 sterren restaurant neer te zetten....koken kan ie niet, maar de zaak is waarschijnlijk uitverkocht :idea:

Comment

Laat Tiësto een avondje een brijles geven, en je weet zeker dat het er zwart ziet van de mensen... Het gaat er inderdaad niet om wát ze doen maar wie het zijn, wat Stephanie al verwoordde.

Comment

Gezocht: 2X Pioneer CDJ1000 MK3

Hallo,
                    Wie kan mij helpen aan 2 Pioneer spelers CDJ1000 MK3.

En het liefst voor 1500 euro??

Hoor het wel.

mailen kan [Edit Rick] Mailadres weggehaald, wanneer iemand per mail contact op wilt nemen kan dat prima via de functie die het forum biedt. Tevens zijn spambots verzot op e-mailadressen. (Had ik dat al niet eerder ergens gemeld?)

Comment

Working...
                    X