Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te Koop: Nikon P90

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te Koop: Nikon P90

Te koop aangeboden.

Digitaal fototoestel Nikon P90, in nieuw-staat.
    Slechts enkele keren gebruikt, gaat weg wegens overstap naar spiegel-reflex.
    Mag nu weg voor 200, of een goed bod. Hiervoor vindt je nergens anders dergelijk goed toestel!

Coolpix P90 features: *12,1 Megapixels

* Kantelbaar 3 inch LCD-scherm
    * 24x optische zoom met groothoek
    * Macro opnames vanaf 1 cm
    * 4 functies tegen onscherpte
    * Handmatige belichtingsstanden (P/S/A/M)
    * Snel Retoucheren
    * D-lighting
    * Continu-opnamen functie
    * Geavanceerde gezichtprioriteit-AF

inclusief bijpassende tas, aansluitkabels en alle bijbehorende accessoires.

( foto's )

p.s. Ik dacht dat het hier er wel tussen kon gezien de meeste dj's / drive-ins zelf graag goede foto's willen maken van hun shows etc. Mocht het echter niet gewenst zijn hier dan snap ik dat.
    Last edited by SLGV; Sunday-10-04-2011, 16:36.

Foto linkt naar Google?

Comment

link is aangepast. Heb momenteel een bod van E 125,-- Iemand meer over voor een zeer deugdelijk fototoestel?

Comment

Zou je er misschien wat fotos mee kunnen schieten tijdens je volgende disco/drive in werk? Dan kan ik zien of ik intresse heb. Ben namelijk wel opzoek naar een goede camera.

Comment

Dat kan zeker, maar ik heb alvast een paar foto's van eerdere werkzaamheden in een mapje bij elkaar gezet.
          Heb er eigenlijk niet echt veel "disco" foto's mee gemaakt (vooral vakantie fotos), maar het kan natuurlijk wel.

Comment

kun je met deze camera HDR fotos maken?

Comment

Originally posted by dj-drace View Post
              kun je met deze camera HDR fotos maken?
              Ja, anders heet het ook geen fototoestel.

Comment

Ik wist niet of dit kon, heb het zelf nooit gebruikt, maar een korte zoektoch op google leverde mij het antwoord dat dit mogelijk zou moeten zijn. Veel kan ik je daar dus niet over vertellen maar zoeken op P90+HDR levert een hoop informatie.

@BCD dus volgen jou kan je met iedere camera HDR-fotos maken? ( u weet wat hdr is? Of bedoelde je enkel dat je fotos kon maken? Dan klopt ut)

Comment

Ik denk dat BC voortaan eerst moet kijken wat HDR betekent. Want lang niet alle cameras kunnen die fotos maken.

Even in het kort:

een HDR foto is een foto die gemengt is uit 3 andere fotos:
                  1 foto overbelicht
                  1 foto normaal
                  1 foto onderbelicht

als je dit samenvoegt met een programma krijg je zoiets:

Comment

Beste dj-drace. Om er zeker van te zijn dat het kan, heb ik toch maar even de camera erbij gepakt. Het is dus inderdaad mogelijk, en ook nog eens enorm simpel in te stellen, hierbij kan je overigens ook nog kiezen voor diverse opties. ( je kunt er zelf een preset voor maken). Mocht je dus interesse hebben, dan hoor ik dat graag.

Comment

Ik ga even met mijn kennis overleggen die goed is met camera's, even vragen of deze kan waar ik hem voor wil gebruiken. Zou je eens fotos van mensen kunnen schieten tijdens een feest, waar het donker is met disco verlichting?
                      edit: Is handmatig scherpstellen mogelijk?
                      Last edited by dj-drace; Monday-18-04-2011, 13:03.

Comment

Je zou ook gewoon even langs kunnen gaan bij de verkopende partij om samen even de mogelijkheden te doorlopen. Dan weet je gelijk wat je er mee kunt. Just my 2 cents. ;)

Comment

Nog een vraagje, waar woon je? als je dichtbij woont is bovenstaand inderdaad een optie.

Comment

Had al wat foto's verzameld deze zijn hier te vinden, mocht je zo iets niet bedoelen zal ik er nog wel wat maken (wordt dan dit of volgend weekend)
                            handmatig scherpstellen (dus aan zon ding bij de lens draaien) gaat niet. Ik woon in Sittard, dus weet niet of je dat te ver vindt of niet.

Comment

Working...
                            X