Zoals in de titel al af te leiden valt stel ik mijn volledige set te koop aan.
De set bestaat uit het volgende:
2 X Behringer B1800Xpro subs
2 x Behringer 1220pro tops
1 X EP1500 versterker (Behringer)
1 X EP2500 versterker (Behringer)
1 x CX3400 crossover (Behringer)
De versterker en de crossover zitten in een flightcase van american audio van
8HE hoog en 12HE lang(hier kan nog een mengpaneel in). In de flightcase zit nog een powercenter PC-8.Deze is verbonden is met vier contactdozen aan de achterkant en zorgt voor de stroom van crossover en versterkers. de contactdozen zijn er zelf ingebouwd. Alle kabels tussen versterker en crossover zijn uiteraard inbegrepen. daarnaast heb ik dan nog 4 speakonkabels van elk 5m.
De set is af en toe gebruikt om wat kleine feestjes te verzorgen en is van begin 2008 en werkt nog zeer goed.
Kleine opmerking: Normaal heeft de B1800Xpro filters die je achteraan met een schakelaar kan schakelen hoe je deze wil gebruiken, maar deze zijn eruit gehaald(crossover is nu de filter)
nog vragen? stuur me gerust een mailtje.
De set mag weg tegen een redelijk bod.
Groetjes Gonzy
De set bestaat uit het volgende:
2 X Behringer B1800Xpro subs
2 x Behringer 1220pro tops
1 X EP1500 versterker (Behringer)
1 X EP2500 versterker (Behringer)
1 x CX3400 crossover (Behringer)
De versterker en de crossover zitten in een flightcase van american audio van
8HE hoog en 12HE lang(hier kan nog een mengpaneel in). In de flightcase zit nog een powercenter PC-8.Deze is verbonden is met vier contactdozen aan de achterkant en zorgt voor de stroom van crossover en versterkers. de contactdozen zijn er zelf ingebouwd. Alle kabels tussen versterker en crossover zijn uiteraard inbegrepen. daarnaast heb ik dan nog 4 speakonkabels van elk 5m.
De set is af en toe gebruikt om wat kleine feestjes te verzorgen en is van begin 2008 en werkt nog zeer goed.
Kleine opmerking: Normaal heeft de B1800Xpro filters die je achteraan met een schakelaar kan schakelen hoe je deze wil gebruiken, maar deze zijn eruit gehaald(crossover is nu de filter)
nog vragen? stuur me gerust een mailtje.
De set mag weg tegen een redelijk bod.
Groetjes Gonzy
Comment