Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: 20x Pro Led PAR64 RGB

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: 20x Pro Led PAR64 RGB

Pro Led PAR 64

Gaan weg wegens overstap naar hoger gamma ledspots met 3W RGBW chips

Prijs : 65EUR per ledpar

Echt veel aan je link heb ik niet. Word door verwezen naar de velleman site.

Comment

Topictitel aangepast conform regelement ([TK] -> Te koop:)

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
        Echt veel aan je link heb ik niet. Word door verwezen naar de velleman site.
        Eerst eens klikken en taal en land kiezen (en opslaan). Dan venster sluiten en de link terug openen, dan werkt ie prima :)

Comment

Oke jah klopt heb ze gezien, helaas geen optie voor ons omdat er geen filter voor kan. We willen er frost filters voor hebben om het inkijken op leds minder lelijk te laten zijn.

Dus helaas.

Comment

Het kan in principe perfect, maar niet met een filterframe.
            Ik heb ze bij een klant van mij in een café geplaatst met frost filters voor, en deze zijn er gewoon vast op gelijmd. Gewoon met een snijmesje in een passer de goeie diameter uitsnijden en dan in de binnenrand van de par kleven met een paar dabjes transparente tec7 of bison montage op de zwarte plekjes tussen de leds.
            Heb je ook geen last van scheurende filters of geplooide frames/klemmen op je parren als er eens wat ruwer mee wordt omgegaan :)

Het type filter dat ik gebruikt heb is de DF64 van American DJ, deze is speciaal gemaakt voor ledpars en werkt echt prima met deze pars.

Ik moet overigens zeggen dat de inkijk standaard bij deze pars al reuze meevalt omdat er reeds een lensje voor de leds zit, maar met de diffusion filters van ADJ is de uitstraling nog meer zacht en gespreid

Comment

Working...
            X