Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Behringer MDX1600 compressor/limiter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: Behringer MDX1600 compressor/limiter

Ter koop aangeboden is mijn Behringer MDX1600 compressor. Deze heeft twee kanalen en kan dus stereo gebruikt worden, en beschikt over zowel XLR- als TRS ingangen en uitgangen. Ook is een send/return aanwezig die via TS aangesloten kan worden.

De compressor werkt perfect, en is nooit op reis geweest - heeft altijd netjes in zijn rack gezeten. De compressor/limiter is prima te gebruiken om je luidsprekers te beschermen of je aan dB-limieten te houden. Ook is hij perfect als studio monitoring chain, om te horen hoe iemands vocals klinken na compressie.

Qua beschadigingen, de voorkant en onderkant is nog helemaal gaaf. De bovenkant vertoont een aantal krasjes van het inbouwen, maar deze zijn niet zichtbaar wanneer deze in een rack zit.

Vraagprijs is 30 euro. Verzenden is mogelijk, verzendkosten zijn 6,75. Kan ook opgehaald worden in Vlissingen, of in overleg meegenomen worden naar de Bax-shop.nl showroom.
    Last edited by Patrick Godschalk; Friday-27-05-2011, 20:11.

Ben jij Vrijdag bij bax en is bax dan open? Heb wel interesse...

Comment

Ja, alleen ik zit wel aan de Scottweg.

Comment

Okej, eeuh reken er morgen maar niet op. Ik kijk nog wel even hoe en wat...

Comment

Prima :)

Overigens kan ik ook wel richting Grijpskerke toe komen. Ik moet regelmatig nog in Schouwen wezen, en dan rij ik meestal over Serooskerke. Dan is Grijpskerke niet zo ver om ;)

Comment

Als hij nog niet verkocht is laat het dan maar even weten, want anders wil ik hem wel van je overnemen!

Comment

Hij staat in principe nog te koop, maar ik wacht de reactie van Walter even af, hij was eerder ;)

Comment

Nou ik heb net een nieuwe tafel gekocht, de yamaha 02r. Daar zit dat ding voor elk kanaal al ingebouwd. Mijn interesse vervalt daarom bij deze.

Comment

Originally posted by Patrick Godschalk View Post
                  Ter koop aangeboden is mijn Behringer MDX1600 compressor. Deze heeft twee kanalen en kan dus stereo gebruikt worden, en beschikt over zowel XLR- als TRS ingangen en uitgangen. Ook is een send/return aanwezig die via TS aangesloten kan worden.

De compressor werkt perfect, en is nooit op reis geweest - heeft altijd netjes in zijn rack gezeten. De compressor/limiter is prima te gebruiken om je luidsprekers te beschermen of je aan dB-limieten te houden. Ook is hij perfect als studio monitoring chain, om te horen hoe iemands vocals klinken na compressie.

Qua beschadigingen, de voorkant en onderkant is nog helemaal gaaf. De bovenkant vertoont een aantal krasjes van het inbouwen, maar deze zijn niet zichtbaar wanneer deze in een rack zit.

Vraagprijs is 30 euro. Verzenden is mogelijk, verzendkosten zijn 6,75. Kan ook opgehaald worden in Vlissingen, of in overleg meegenomen worden naar de Bax-shop.nl showroom.
                  Ik heb wel interesse.
                  Maar dan voor 30,-incl. verzending

Comment

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
                    Ik heb wel interesse.
                    Maar dan voor 30,-incl. verzending
                    Vooruit, omdat je een vast forumlid bent ;)

PM je adres eventjes :)

Comment

Ik dacht dat ik de eerst volgende was die de compressor kon kopen zodra hij weer beschikbaar was... Maar als u, uw e-mail adres even stuurd via een pm dan kunnen wij even informatie uit wisselen.

Comment

Working...
                      X