Hallo allemaal,
hierbij bied ik mijn Botex DC 1216 DMX Controller aan. Hij verkeert gewoon in nieuwstaat omdat ik hem ooit eens aangeschaft heb voor een party. Hij heeft altijd in een flightcase opgeborgen gelegen alleen zijn de doos en handleiding niet meer aanwezig.
Enkele functies:
- kan tot 12 dmx apparaten aansturen
- beschikt over het DMX 512 protocol
- je hebt in totaal 8 schuiven ter beschikking om de lichten aan te sturen.
- 6 chases met elk 30 banken met elk 8 scenes (6 x 240 scenes)
- er zijn buttons en aansluitingen aanwezig om je analoge stroboscoop en
rookmachine op aan te sluiten.
Afmetingen: 48x14x12 cm. (19" rack 2U)
Hij werkt nog uitstekend (pas nog getest)
Aangezien hij nog in uitstekende staat verkeert, zou ik er toch nog graag rond de 100 euro voor willen hebben aangezien hij me nieuw €175,- heeft gekost.
Kan opgehaald worden in Dongen, of wordt per pakketdienst verzonden tegen bijbetaling van €6,75
Ik hoor graag van jullie!!!
Frank
hierbij bied ik mijn Botex DC 1216 DMX Controller aan. Hij verkeert gewoon in nieuwstaat omdat ik hem ooit eens aangeschaft heb voor een party. Hij heeft altijd in een flightcase opgeborgen gelegen alleen zijn de doos en handleiding niet meer aanwezig.
Enkele functies:
- kan tot 12 dmx apparaten aansturen
- beschikt over het DMX 512 protocol
- je hebt in totaal 8 schuiven ter beschikking om de lichten aan te sturen.
- 6 chases met elk 30 banken met elk 8 scenes (6 x 240 scenes)
- er zijn buttons en aansluitingen aanwezig om je analoge stroboscoop en
rookmachine op aan te sluiten.
Afmetingen: 48x14x12 cm. (19" rack 2U)
Hij werkt nog uitstekend (pas nog getest)
Aangezien hij nog in uitstekende staat verkeert, zou ik er toch nog graag rond de 100 euro voor willen hebben aangezien hij me nieuw €175,- heeft gekost.
Kan opgehaald worden in Dongen, of wordt per pakketdienst verzonden tegen bijbetaling van €6,75
Ik hoor graag van jullie!!!
Frank
Comment