Announcement

Collapse
No announcement yet.

gezocht: 1x cdj 1000 mk1 (mk2 mag ook)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gezocht: 1x cdj 1000 mk1 (mk2 mag ook)

Beste Forumleden,

Ik zoek, om voor de lol een beetje te kunnen spelen met hot cue's e.d., een goed onderhouden cdj 1000 mk1 (of mk2) INCLUSIEF sd card. Mijn budget voor een mk1 zit rond de €250 en voor de mk2 ligt mijn budget rond de €350.

Voor die prijs zul je lastig Pioneers krijgen, laat staan CDJ1000's. Voor spelen met hotcue's op dat budget zou je eens moeten kijken naar de Numark NDX400 en NDX800.

Comment

Op marktplaats stond er pas geleden een cdj 1000 mk1 voor €250, was jammer genoeg net te laat op hem te kopen.:( Voor dit bedrag moet het dus zeker lukken om een speler te kopen die al 8 jaar niet meer gemaakt word en dus al 8 jaar "achter" loopt.

Edit: beide ndx'en hebben geen hot cue's, die zullen het dus ook niet worden!
      Last edited by Guest; Friday-22-07-2011, 23:08.

Comment

Beide NDX'en hebben 3 hot cue's...

Comment

Kijk naar een cdj 1000 en dan naar een van de ndx'en. Je ziet dan dat de cdj 1000's 3 knopjes hebben voor 3 hot cue's en dat de ndx'en dat niet hebben.

Comment

NDX 800 heeft wél 3 hot cues, te benaderen via de 'mode' buttons en vervolgens te bedienen met 1 2 en 3, als ik het zo even snel uit de handleiding vis. :)

Comment

Handleiding kan ik nergens vinden, dus ik vertrouw op jouw dat hij het wel heeft. Dat hij nu wel hot cue's blijkt te hebben is heel fijn, alleen ga ik toch eerst voor een cdj 1000 mk1/mk2. Omdat het toch Pioneer is en ik allemaal al gear van Pioneer thuis heb staan en dat wil ik eigenlijk graag zo houden. Maak ik geen mooi deal en krijg ik geen cdj 1000 mk1/ mk2, dan ga ik eens sterk nadenken over de ndx 800.

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
                een goed onderhouden cdj 1000 mk1 (of mk2) INCLUSIEF sd card
                SD kaarten zal je niet veel bij de MK2 tegen komen, die werken met MMC kaartjes.
                Misschien even goed om rekening mee te houden.

Comment

Maakt niet uit wat voor kaart er in zit als ze er maar bij zitten en het de goede zijn!:)

Comment

Mag ik dan vragen wat er voor knopjes onder de Loop in, Loop out en Reloop zijn op de NDX400? ;) Zeker weten hotcue's, maar als je Pioneer kwaliteit wil hebben... dat zal je bij deze spelertjes inderdaad absoluut niet tegenkomen!

Comment

Kick!

Comment

Working...
                      X