Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gevraagt: Simpele Midi controller.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gevraagt: Simpele Midi controller.

Ik zoek een simpele midi controller om freestyler mee te bedienen.

Ik wil er één met faders, een stuk of 8.

Merk maak mij niet uit. De staat van het apparaat moet werkend zijn, maar een paar krassen maak mij niet uit. Moet via een usb kabel op de pc aan te sluiten zijn.

Prijs: komen we wel over uit.

Als ik niets tweedehands vind ben ik van plan om deze te kopen:
    De icon i-Controls is een supercompacte controller, ideaal voor diegenen met weinig ruimte in hun studio, of voor onderweg mee te nemen. De iControls is voorzien van 9 faders, 9 draai-, 6 transport- en 18 drukknoppen.

Geveegd en her en der maatregelen getroffen. Ik heb nu wel vaak genoeg in topics aangegeven dat offtopic reacties in het Tweedehands gedeelte niet gewenst zijn. En dat staat ook duidelijk in het regelement aangegeven.

Bij een 'gevraagd' topic reageer je wanneer je het gevraagde product zelf kunt aanbieden. Bij een 'Te koop' topic reageer je alleen als je serieuze interesse hebt en het product wilt aanschaffen.

En als er geen gehoor wordt gegeven als het normaal gevraagd wordt, dan moet het maar zo. Beetje jammer...

Comment

Heb je misschien iets aan een Showtec SC2412? Deze heb ik namelijk nog 1 liggen (staat ook tussen de advertentie's).

Ik zou eerlijk gezegd niet weten of je op deze controller een usbkabel kunt aansluiten.

Comment

Een SC2412 is een DMX-controler, geen midi controler.

Comment

Om even tussendoor te glippen, die heeft ook MIDI out, dus kan met een MIDI/USB interface ook als MIDI controller dienen. :)

Comment

Dat wis ik niet.
            Maar het is boven mijn budget.

Ik vind het makkelijk als Freestyler via een paneel te bedienen is, maar ik ga er niet honderd(en) euro('s) aan uitgeven.

Comment

Working...
            X