Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Complete dj set

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: Complete dj set

Ik heb een meubel op maat laten maken en die is bijna klaar, nu moet ik plaats maken voor het nieuwe meubel, omdat het meubel ook nieuwe apparatuur krijgt, verkoop ik dus mijn huidige dj set, de set is ongeveer maanden oud en heeft zeker niet meer dan 2u gedraait, enkel gebruikt om een deel cd's te beluisteren die ik in een lot had gekocht.
    Het meubel waar de gear op staat heb ik zelf gemaakt en je krijgt het er gratis bij, sterk meubeltje en staat op 4 stevige wielen.
    De platenspelers zijn er niet bij, de dragers waar ze opstaan zijn er wel bij en dat kan je gebruiken voor 2 platendraaiers, laptop of ander.

Dj set:

Cd spelers : Numark CDN 450 (nieuwprijs 349 euro)
    Mixer : Executive Audio NSA-2008 met usb (nieuwprijs 250 euro)
    Versterker: American Audio VLP 600 (Nieuwprijs 199 euro)
    Inclusief flichtcase en meubel

Zonder platendraaiers en speakers.

Verzenden gaat niet lukken, het moet afgehaald worden in belgië, of mits vergoeden van de benzine kan ik het brengen als het niet te ver in nederland is.

Vaste prijs: 500 euro

Hoeveel watt is de versterker?

Comment

2x300 watt op 8 ohm.
      Dan moet je wel met cd's of platendraaiers werken, de mixer heeft wel usb (kabel krijg je erbij) dus ik denk dat je hiermee ook met de laptop kan draaien, ben niet zeker, mischien kan iemand hier een antwoord op geven, dan weet ik dat ook mocht iemand het vragen.
      Via de verkoopsite 2de hands.be heb ik al een bod gekregen van 300 euro maar dit is me te weinig voor een bijna nieuwe set, afwachten dus of hij mijn prijs wil betalen.
      500 euro lijkt me niet teveel.
      Last edited by Mol; Monday-15-08-2011, 20:00.

Comment

Deze set is verkocht.
        Ik heb er nog een set speakers bijgedaan maar voor dezelfde prijs (500 euro)
        Enkel de platendraaiers zijn niet det de set verkocht, kan ook niet voor die prijs.

slotje graag.
        Last edited by Mol; Wednesday-24-08-2011, 11:16.

Comment

Working...
        X