Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gartis te krijg, traktor pro cd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gartis te krijg, traktor pro cd

IK heb onlangs mijn reloop mengpaneel mogen ontvangen van bax, daarbij zit er een cd van traktor pro, ik heb geen idee of dit een volledige versie is, mischien kan rick hierop een antwoord geven.
    Omdat ik geen gebruik maak van digitaal draaien zal die cd naar de vuilnisbak verhuizen of het moest zijn dat ik er iemand een plezier mee kan doen?
    Ik weet niet wat het programma kost en of de verzendkosten voor u interessant zijn, ik vraag dus enkel de verzendkosten als je de cd wil hebben.

Verzendkosten naar:

nederland zijn 15 euro
    Binnen belgië is dit 5.90 euro

Ik heb geen interesse, maar heb je ook een activatie code? Anders heb je namelijk niets aan de cd!

Comment

€ 5,60 binnen belgie??? Dit past door de brievenbus dus een postzegel doet al wonderen... en dan € 15,- voor binnen nederland, ik verstuur een pakket van 30 kg voor € 12,20... Zo zwaar zou een CDtje toch niet zijn??

Comment

Inderdaad het kan gewoon in een stevige envelop en dan is een postzegel genoeg en die reken ik dan zelfs niet aan, maar ik zie net dat het om een trial versie gaat dus niet echt interessant of het moet zijn dat je traktor eerst eens wil proberen alvorens het aan te kopen, ik dacht dat het om een volledige versie ging, sorry.

Comment

Trail versie kan je gewoon op internet downloaden, daar heb je deze cd dus niet voor nodig.

Comment

Ok dan mag de cd naar de vuilnisbak verdwijnen en dit topic verwijderd worden.

Comment

De demo download van Traktor Pro 2 is hier te vinden!:)

Comment

Working...
              X