Beste forumlezers,
Ik verkoop mijn Behringer B1500D-PRO subwoofer.
De reden dat ik de subwoofer verkoop is omdat ik tegenwoordig veel draai op grotere feesten ( 200 man ), dit kan de subwoofer simpelweg niet aan. Wel kan de subwoofer met gemak feesten aan tot ongeveer 130 man.
De subwoofer is erg makkelijk in gebruik omdat de versterker al in de subwoofer zelf gebouwd zit. Ook zit er een cross-over in zodat de lage tonen die normaal de fullrange speakers weer moeten geven overgenomen worden door de subwoofer.
De subwoofer is ongeveer een half jaar oud, is altijd stofvrij opgeslagen en is altijd vervoerd op een wielplaat. Er is dus altijd gemakkelijk mee gereden zonder dat hij gevallen / afgeschaafd is, er is erg zuinig mee omgegaan. De subwoofer is in perfecte staat dus waar eigenlijk niet aan af te zien is dat hij gebruikt is.
De specificaties van de subwoofer:
- 1400 watt peak
- 1000 watt RMS
- maximale geluidsdruk: 128dB SPL
- frequentiebereik: 35 - 200 Hz
- klasse D-versterker
- 15 inch long excursion woofer
- 2 handgrepen
- intelligente limiter voor wooferbescherming
- power signal en clip LED's
- Opening bovenin voor een luidsprekerstatief
- stalen gril
- level, bass boost en high cut afstelling
- afmetingen: 605 x 465 x 530 mm
- gewicht: 42 KG
De subwoofer wordt geleverd met originele stroomkabel, handleiding en garantiebewijs!
Voor foto's: gaat u naar deze site
Met vriendelijke groet,
DB DJ
Ik verkoop mijn Behringer B1500D-PRO subwoofer.
De reden dat ik de subwoofer verkoop is omdat ik tegenwoordig veel draai op grotere feesten ( 200 man ), dit kan de subwoofer simpelweg niet aan. Wel kan de subwoofer met gemak feesten aan tot ongeveer 130 man.
De subwoofer is erg makkelijk in gebruik omdat de versterker al in de subwoofer zelf gebouwd zit. Ook zit er een cross-over in zodat de lage tonen die normaal de fullrange speakers weer moeten geven overgenomen worden door de subwoofer.
De subwoofer is ongeveer een half jaar oud, is altijd stofvrij opgeslagen en is altijd vervoerd op een wielplaat. Er is dus altijd gemakkelijk mee gereden zonder dat hij gevallen / afgeschaafd is, er is erg zuinig mee omgegaan. De subwoofer is in perfecte staat dus waar eigenlijk niet aan af te zien is dat hij gebruikt is.
De specificaties van de subwoofer:
- 1400 watt peak
- 1000 watt RMS
- maximale geluidsdruk: 128dB SPL
- frequentiebereik: 35 - 200 Hz
- klasse D-versterker
- 15 inch long excursion woofer
- 2 handgrepen
- intelligente limiter voor wooferbescherming
- power signal en clip LED's
- Opening bovenin voor een luidsprekerstatief
- stalen gril
- level, bass boost en high cut afstelling
- afmetingen: 605 x 465 x 530 mm
- gewicht: 42 KG
De subwoofer wordt geleverd met originele stroomkabel, handleiding en garantiebewijs!
Voor foto's: gaat u naar deze site
Met vriendelijke groet,
DB DJ
Comment