Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: LEM Pegasus 212 Actieve speaker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: LEM Pegasus 212 Actieve speaker

Hallo,

Hierbij zet ik mijn LEM Pegasus 212 te koop. Ik heb er nog 1 liggen, dus hij ligt in de weg.

De Pegasus Topkast bestaat uit een 12"woofer in een basreflex-behuizing en voor het hoog een 2" Compressie driver (3"Spoel). De 212 heeft een openingshoek van 60 x 40 graden.

De kast heeft twee stevige handgrepen en is voorzien van 4 stuks M8 vliegpunten. De kast is afgewerkt met een kraswerende laklaag .

In de kast bevindt zich de befaamde DPPM versterkermodule (400W+400W) die voorzien is van alle toeters en bellen zoals instelbare crossover, delay, fase, limiters en optionele plugins. Het is dus een versterker en speakerprocessor in één behuizing. U kunt daardoor het systeem percies op uw wensen en toepassingsgebieden afstemmen.
    U kunt de instellingen opslaan vanuit de versterker naar een computer of voor-geprogrammeeerde instellingen laden vanaf de computer naar de versterker.

Ik heb er dus nog 1 liggen, dus wees snel. Hij ligt in de weg..
    Hij werkt nog prima. Niks mankeert eraan.
    Incl. ophangbeugel. Hij is erg zwaar.

Foto's

Wat heb jij ervoor betaald? Waarom heb je nooit een tweede gekocht?

Comment

Ik heb een hele tijd geleden deze aangeschaft voor een mooi prijsje. (750 euro) Een tweede heb ik eigenlijk nooit gekocht, omdat andere dingen even voor gingen. Nu is hij overbodig.

Comment

Verkocht, bedankt voor de ruimte!

Comment

Working...
        X