Omdat ik nu toch wel een overdaad aan lichteffecten heb en ik er binnenkort toch geen plek meer voor heb in mij setup door de toekomstige aanschaf van movingheads.:
Te koop: Geni Spyro 250 DMX Moon flower
Een mooie goedwerkende moonflower. Hij kan via twee dmx kanalen bestuurd worden. Hij kan ook geluidsgestuurd. Er zit een terminator (eindweerstand) ingebouwd, dus als het je laatste dmx apparaat is hoef je maar simpelweg een dipswitch om te zetten om de terminator te activeren.
Een leuk effect voor beginners (met of zonder dmx), maar ook nog voor de gevorderde.
Dimensions: 260x230x169mm (LxWxH) Weight: 7.85 kg
Lamp: 24V/250W ELC GX5.3
Signal: DMX512
Signal connection: 3-pin XLR
Addressing: dipswitches
Termination: Built-in (Manual)
Hij mag weg tegen elk aannemelijk bod.
Ophalen in Dordrecht, of verzenden tegen meerprijs.
Foto's:
En een filmpje. De spyro is de groene ronddraaiende puntje in het begin van het filmpje.
Te koop: Geni Spyro 250 DMX Moon flower
Een mooie goedwerkende moonflower. Hij kan via twee dmx kanalen bestuurd worden. Hij kan ook geluidsgestuurd. Er zit een terminator (eindweerstand) ingebouwd, dus als het je laatste dmx apparaat is hoef je maar simpelweg een dipswitch om te zetten om de terminator te activeren.
Een leuk effect voor beginners (met of zonder dmx), maar ook nog voor de gevorderde.
Dimensions: 260x230x169mm (LxWxH) Weight: 7.85 kg
Lamp: 24V/250W ELC GX5.3
Signal: DMX512
Signal connection: 3-pin XLR
Addressing: dipswitches
Termination: Built-in (Manual)
Hij mag weg tegen elk aannemelijk bod.
Ophalen in Dordrecht, of verzenden tegen meerprijs.
Foto's:
En een filmpje. De spyro is de groene ronddraaiende puntje in het begin van het filmpje.
Comment