Announcement

Collapse
No announcement yet.

Te koop: Speakers + versterker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Te koop: Speakers + versterker

De beslissing is gevallen, deze maand ga ik over tot de aankoop van een setje actieve DB Technologie subs en toppen. Daarmee gaan mijn huidige speakers in de verkoop.
    Het betreft 2 toppen van JB Systems, vibe 15 MKII.
    2x350 watt rms
    Enkel thuis gebruikt en ongeveer 15 speeluren.
    Aangekocht in juni 2011, dus nog met garantie.
    Aankoopfactuur en originele verpakking is aanwezig.

Link naar de vibe speakers: http://www.bax-shop.nl/passieve-full...t-details.html

Versterker: American Audio VLP 1500 >>> http://www.bax-shop.nl/versterker/am...t-details.html

Je krijgt er ook 2 ongebruikte en in een tas 2 speaker statieven bij.

Alles samen voor 500 euro.
    Indien nodig kan ik ze brengen tot in zeeland, dan maak ik er een uitstapje van.
    Last edited by Mol; Friday-28-10-2011, 22:06.

Topictitel aangepast conform regelement.

Comment

Sorry, ik was dit vergeten te melden in de titel.

Comment

yo mol, miss moeten wij dan maar ff gaan mailen, want ik heb wel intresse> met dit setje ben ik dus helemaal kompleet om een mooi geluid uit mijn rmx-40 en 2x rmp-30s te krijgen?

Comment

Als je ze wil gebruiken om feestjes te draaien waar het echt moet boenken dan moet je er nog subs onder zetten, maar dat is bij de meeste speakers zo, uitzichzelf geven de vibes en zeker de 15 inch toch een redelijke mooi laag, met een ding moet je wel rekening houden, de tops wegen 30kg per stuk.
          En het voordeel is dat je ze in 5 minuten actief kan maken door er een versterkertje in te bouwen, dan hoef je geen aparte versterker mee te sjouwen.

Comment

zolang het compleet een mooi geluid levert vind ik het best voorlopig is op feestjes draaien nog niet van toepassing > het enige probleem is de afstand woon tegen schiphol aan :S

Comment

Ik kom af en toe wel eens in Antwerpen, dichter in jou buurt kom ik helaas niet.
              Vroeger was ik regelmatig wel eens te vinden in een kroeg in leidschendam maar dat is al enige tijd geleden :-)

Comment

De vibe speakers worden niet meer te koop aangeboden.
                Ik zal ze als monitor gebruiken en als mijn db speakers uitvallen dan heb ik nog altijd de vibes als reserve.

Slotje graag.

Comment

Working...
                X