Na het opruimen van de opslag ben ik een aantal dingen tegen gekomen die weg mogen.
road ready flightcase
een flightcase met 6he front en 10he top. Geen hout, maar kunstof.
Beat 4 Mk2 mixer kleine probleempjes
- een storing in de fader van het microfoonkanaal
- de switchknop bij channel 4 is afgebroken, en zit met tape vast (werkt wel gewoon).
Voor de rest een volledig werkende mixer. Hij heeft me nooit in de steek gelaten, maar wegens aanschaf van een andere mixer staat deze hier nu maar te staan.
US Blaster USB 7328
19" 2 he cd lade, 3he controler. Gewoon een goed ding, heeft nog nooit voor problemen gezorgd.
19", 1HE, voor niet 19" apparatuur inlay
geen verdere informatie nodig lijkt mij zo, gewoon goed.
party bubble machine
een heel simpele bellenblaas machine (werkt zowel op batterijen als op stoom, adaptor meegeleverd).
aangeschaft voor een trouwerij (op verzoek van de bruid). 1 keer gebruikt, en daarna is er nooit meer vraag naar geweest. heeft een beugeltje om zo'n klein stroboscoopje er boven op vast te zetten.
misschien dat ik de komende tijd nog meer dingetjes tegen kom, deze zal ik dan toevoegen.
Foto's volgen zo snel mogelijk.
Prijzen: Bieden.
[EDIT] de foto's staan nu online en ze zijn hier te bekijken.
4x 1,5 meter truss
Ook nog gevonden, en mag weg: 4x 1,5 meter laddertrus (de gene van de beruchte showtec brug deze dus)
road ready flightcase
een flightcase met 6he front en 10he top. Geen hout, maar kunstof.
Beat 4 Mk2 mixer kleine probleempjes
- een storing in de fader van het microfoonkanaal
- de switchknop bij channel 4 is afgebroken, en zit met tape vast (werkt wel gewoon).
Voor de rest een volledig werkende mixer. Hij heeft me nooit in de steek gelaten, maar wegens aanschaf van een andere mixer staat deze hier nu maar te staan.
US Blaster USB 7328
19" 2 he cd lade, 3he controler. Gewoon een goed ding, heeft nog nooit voor problemen gezorgd.
19", 1HE, voor niet 19" apparatuur inlay
geen verdere informatie nodig lijkt mij zo, gewoon goed.
party bubble machine
een heel simpele bellenblaas machine (werkt zowel op batterijen als op stoom, adaptor meegeleverd).
aangeschaft voor een trouwerij (op verzoek van de bruid). 1 keer gebruikt, en daarna is er nooit meer vraag naar geweest. heeft een beugeltje om zo'n klein stroboscoopje er boven op vast te zetten.
misschien dat ik de komende tijd nog meer dingetjes tegen kom, deze zal ik dan toevoegen.
Foto's volgen zo snel mogelijk.
Prijzen: Bieden.
[EDIT] de foto's staan nu online en ze zijn hier te bekijken.
4x 1,5 meter truss
Ook nog gevonden, en mag weg: 4x 1,5 meter laddertrus (de gene van de beruchte showtec brug deze dus)
Comment