richtprijs 350 euro
Pioneer SEP C1 midi-controller voor de PC. 19" model, dus zo in te bouwen in een set. Midi Controller met de kwaliteit van Pioneer!
Apparaat is gebruikt, maar is in uitstekende staat. Ziet er zeer goed uit. Uitsluitend op te halen, dan kan je het zelf beoordelen.
Helaas geen handleiding of software erbij, ik heb het voor elkaar gekregen om die kwijt te raken. Wel zijn de handleiding en de drivers zonder problemen te downloaden vanaf de Pioneer website.
De SEP C1 was onderdeel van mijn set, waarvan de andere onderdelen ook te koop zijn. Met de 2x Reloop RMP 3 en de ProDjuser CDJ20 flightcase heb je een prachtige set, waarmee je goed voor de dag kan komen. De Pioneer SEP C1 is hier een prachtige aanvulling op. Vul 'm aan met een 19"mixer en je bent compleet!
- multi entertainment speler
- frequentiebereik van 4Hz ~ 20kHz
- distortion van 0,006%
- signaal naar noise ratio line 115 dB
- spanning AC 220-240V, 50/60Hz
- 32 W stroomgebruik
- afmetingen controller: 48.3 x 8.4 x 13.3 cm (B x L x H)
- afmetingen drive unit: 48.3 x 9.5 x 32.5 cm (B x L x H)
- totaal gewicht: 7.6 KG
- 4.3 inch full color display
- PC connect (MIDI & HID)
- controller heeft extra USB nodig voor stroom
- uitgangen: A & B analoog, A & B digitaal, center screen video
Pioneer SEP C1 midi-controller voor de PC. 19" model, dus zo in te bouwen in een set. Midi Controller met de kwaliteit van Pioneer!
Apparaat is gebruikt, maar is in uitstekende staat. Ziet er zeer goed uit. Uitsluitend op te halen, dan kan je het zelf beoordelen.
Helaas geen handleiding of software erbij, ik heb het voor elkaar gekregen om die kwijt te raken. Wel zijn de handleiding en de drivers zonder problemen te downloaden vanaf de Pioneer website.
De SEP C1 was onderdeel van mijn set, waarvan de andere onderdelen ook te koop zijn. Met de 2x Reloop RMP 3 en de ProDjuser CDJ20 flightcase heb je een prachtige set, waarmee je goed voor de dag kan komen. De Pioneer SEP C1 is hier een prachtige aanvulling op. Vul 'm aan met een 19"mixer en je bent compleet!
- multi entertainment speler
- frequentiebereik van 4Hz ~ 20kHz
- distortion van 0,006%
- signaal naar noise ratio line 115 dB
- spanning AC 220-240V, 50/60Hz
- 32 W stroomgebruik
- afmetingen controller: 48.3 x 8.4 x 13.3 cm (B x L x H)
- afmetingen drive unit: 48.3 x 9.5 x 32.5 cm (B x L x H)
- totaal gewicht: 7.6 KG
- 4.3 inch full color display
- PC connect (MIDI & HID)
- controller heeft extra USB nodig voor stroom
- uitgangen: A & B analoog, A & B digitaal, center screen video
Comment