Te koop aangeboden: Native Instruments Audio 2 DJ. Gaat in de verkoop wegens aanschaf van een Denon DN-HC5000.
Hij zit in een klein kistje, waardoor je hem gewoon kan stapelen in bijv. een opslag. Ik heb hem zelf maximaal 8 keer gebruikt en daarna een Denon DN-HC5000 aangeschafd, vandaar dat deze nu weg gaat. Hij zit in een klein zilvere case, waar hij netjes met de kabels inpast. De orginele doos en serial nummers krijg je erbij.
Hij is laatst nog bij bax geweest om te testen en is goed bevonden. (deze werkte niet lekker via mijn laptop namelijk).
Nieuwprijs was: € 89,00 + Procab kabel € 8,40 ; Totaal = 97,40. Prijs is nu bieden, maar wel reëel.
Linkje MP: klik
Specificaties:
- compacte USB audio interface
- 2 jack stereo uitgangen (of 4 mono)
- compatibel met Traktor en andere DJ-software
- ook te gebruiken voor DAW’s zoals Ableton, Cubase en Logic
- inclusief Traktor LE 2 DJ software, USB-kabel en jack-RCA-verloopkabel 2x -> Vervangen door Procab kabel.
- ondersteuning van ASIO, Core Audio, DirectSound en WASAPI
- 24 bit
- gewicht: 89 gr
- Mac OS X 10.5 (laatste update) of 10.6
- Windows XP (32 Bit), Windows Vista (32/64 Bit) of Windows 7 (32/64 Bit)
Hij zit in een klein kistje, waardoor je hem gewoon kan stapelen in bijv. een opslag. Ik heb hem zelf maximaal 8 keer gebruikt en daarna een Denon DN-HC5000 aangeschafd, vandaar dat deze nu weg gaat. Hij zit in een klein zilvere case, waar hij netjes met de kabels inpast. De orginele doos en serial nummers krijg je erbij.
Hij is laatst nog bij bax geweest om te testen en is goed bevonden. (deze werkte niet lekker via mijn laptop namelijk).
Nieuwprijs was: € 89,00 + Procab kabel € 8,40 ; Totaal = 97,40. Prijs is nu bieden, maar wel reëel.
Linkje MP: klik
Specificaties:
- compacte USB audio interface
- 2 jack stereo uitgangen (of 4 mono)
- compatibel met Traktor en andere DJ-software
- ook te gebruiken voor DAW’s zoals Ableton, Cubase en Logic
- inclusief Traktor LE 2 DJ software, USB-kabel en jack-RCA-verloopkabel 2x -> Vervangen door Procab kabel.
- ondersteuning van ASIO, Core Audio, DirectSound en WASAPI
- 24 bit
- gewicht: 89 gr
- Mac OS X 10.5 (laatste update) of 10.6
- Windows XP (32 Bit), Windows Vista (32/64 Bit) of Windows 7 (32/64 Bit)
Comment